Profitul Lego s-a dublat după ce consumatorii s-au orientat către jucării în timpul restricțiilor

Profitul Lego s-a dublat după ce consumatorii s-au orientat către jucării în timpul restricțiilor
Profit.ro
Profit.ro
scris 28 sep 2021

Profitul net al producătorului danez de jucării Lego A/S a urcat cu 140% în primul semestru din 2021, consumatorii orientându-se spre binecunoscutele cărămizi colorate de plastic pentru a-i ține pe copii ocupați în timpul zilelor de izolare, transmit Reuters și Bloomberg.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

În primele șase luni din 2021, profitul net al companiei controlate de familia miliardarului Kjeld Kirk Kristiansen a urcat la 6,3 miliarde de coroane daneze (990 milioane de dolari), în timp ce veniturile au înregistrat un avans de 46%, la 23 miliarde de coroane daneze, scrie Agerpres.

Un nou studiu IRES identifică factorii-cheie pentru trecerea consumatorilor români de la fumat la produse cu risc redus CITEȘTE ȘI Un nou studiu IRES identifică factorii-cheie pentru trecerea consumatorilor români de la fumat la produse cu risc redus

"În privința evoluției din semestrul doi din 2021, continuăm să ne așteptăm la o cerere solidă pentru produsele noastre. Pe termen mai lung, estimăm o stabilizare a creșterii la niveluri mai sustenabile, după ce oamenii vor reveni la obiceiurile de consum anterioare pandemiei", a afirmat directorul general Niels B. Christiansen.

Cele mai bine vândute produse au fost din seria clasică Lego City, precum și cutiile cu piese bazate pe filmele Războiul Stelelor și Harry Potter.

Profitul operațional a urcat cu 104%, la opt miliarde de coroane daneze (1,26 miliarde de dolari).

Era predictibil falimentul City Insurance? CITEȘTE ȘI Era predictibil falimentul City Insurance?

În primele șase luni din 2021, Lego a deschis 60 de noi magazine, din care peste 40 în China. Pe ansamblul acestui an, obiectivul Lego este să inaugureze 174 de noi magazine, ajungând la 851 în total. În 2020, Lego a inaugurat 134 de noi magazine.

De asemenea, Lego a inaugurat în iunie un nou centru în Manhattan, New York, unde clienții pot interacționa cu produsele Lego, atât fizic cât și digital, realizând designul pentru noi figuri Lego sau prin crearea unui model al feței unei persoane.

Acest nou format de magazin va fi introdus anul acesta în aproximativ 60 de magazine.

Cunoscut pentru cărămizile sale de plastic colorate, Lego concurează cu nume precum Mattel, producătorul păpușilor Barbie, și Hasbro.

Istoria pieselor Lego este legată de inventatorul său, Ole Kirk Kristiansen, un tâmplar din Billund, centrul regiunii Jutlandia, care a trecut la lumea jucăriilor inspirat de versiunile în miniatură ale mobilei pe care a început să le creeze la sfârșitul anului 1920 pentru a reduce costurile. Kristiansen a fondat Lego în anul 1932, numele provenind de la îmbinarea primelor două litere din cuvintele daneze 'leg godt' ('joacă bine'), fără să știe că în limba latină 'lego' înseamnă 'eu îmbin'.

Lego Group este prezent în peste 130 de țări. Filiala din România a grupului a fost înființată în anul 2011, dar și-a început oficial activitatea la 1 ianuarie 2012. Lego deține o cotă de 30% pe piața de jucării din România.

viewscnt
Afla mai multe despre
lego
jucarii