25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Creșterea valorii a fost susținută de diversificarea cu succes a portofoliului: sub conducerea lui Tim Cook, Apple s-a axat pe dezvoltarea unor stategii de creștere complementare vânzărilor de iPhone. În acest context, iPhone a adus, în 2020, doar jumătate din veniturile Apple, în timp ce, în 2015, acest segment reprezenta circa două treimi din vânzări.
Google, care ocupă poziția a treia, a urcat cu 1,4% ca valoare, la 191,2 miliarde de dolari.
Pe de altă parte, majoritatea brandurilor auto tradiționale incluse în clasament au avut un an dificil: 4 din 5 producători au înregistrat fie o depreciere, fie o stagnare a valorii mărcii. Mercedes-Benz, care a consemnat o depreciere de brand de 10%, a fost compania auto cu cel mai mare declin din rândul celor incluse în clasament.
Valoarea Uber a crescut cu 34%, la 20,5 miliarde de dolari, compania urcând astel în primele 100 de poziții. Microsoft a urcat cu 20%, la 140,4 miliarde de dolari, iar SAP a crescut cu 9%, la 18 miliarde de dolari. Salesforce a înregistrat un avans de 29%, la 13,2 miliarde de dolari.