Autoritățile britanice în domeniul concurenței au deschis o anchetă împotriva Amazon și Google, în legătură cu recenzii false de pe site-urile celor doi giganți americani.
1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară
Autoritatea pentru piețe și concurență (Competition and Markets Authority - CMA) încearcă să stabilească dacă cele două companii au încălcat reglementările prin faptul că nu au luat suficiente măsuri pentru a combate recenziile înșelătoare.
CITEȘTE ȘI Rohlik, cel mai mare supermarket online din Cehia, cu plan de extindere în România, oferă concediu plătit nelimitat pentru a atrage noi angajațiCMA a derulat o investigație preliminară începând cu mai 2020. Investigația a început după ce, anul trecut, o organizație britanică a identificat mai multe site-uri specializate în vânzarea de recenzii false.
Fenomenul recenziilor false a luat amploare pe fondul pandemiei, în contextul accelerării vânzărilor online.
"Suntem îngrijorați că milioane de cumpărători online ar putea fi induși în eroare de recenziile false, cheltuindu-și banii bazat pe astfel de recomandări", a declarat Andrea Coscelli, directorul general al CMA, citat de Reuters.