Disponibil până acum doar în Statele Unite, noul serviciu de știri al Facebook va fi activ în Marea Britanie din ianuarie, cu promisiuni legate de bani și trafic pentru publisheri.
1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară
Facebook anunță extinderea în Marea Britanie a serviciului său de știri, care va fi disponibil aici începând cu prima lună a anului viitor. Compania americană spune și că a semnat deja parteneriate cu cea mai mare parte a publicațiilor importante.
Pe lista celor care au acceptat condițiile Facebook se numără, printre alții, Guardian, Daily Mirror, The Independent și The Economist. O absență notabilă o constituie, însă, Daily Mail.
Facebook nu a spus câți bani a pus în joc pentru convingerea publisherilor britanici, însă estimările vorbesc de câteva zeci de milioane de dolari pe an, cu sume de ordinul milioanelor de dolari urmând să revină anual marilor publicații.
Dincolo de banii pe care Facebook îi va plăti publicațiilor mari, gigantul american promite și trafic mai mare pentru toate publicațiile care vor adera la serviciul de știri, inclusiv pentru cele mai mici, care nu vor primi și bani.
Facebook News reprezintă un amalgam de știri selectate automat de algoritm, dar și alese special de o echipă de editori. În acest sens, Facebook plătește serviciul de agregare a știrilor Upday, ai căror editori vor selecta și promova cele mai importante subiecte.
Prin această mutare, Facebook speră să prindă doi iepuri. Pe de o parte, încearcă să împace organizațiile media, după ce a acaparat mare parte din piața de publicitate. Pe de altă parte, Facebook speră că influențeze decizia guvernelor care o acuză de monopol pe zona publicității online.