Idei Mari pentru Viitor. Astăzi, Adriana Liuțe, Managing Partner la Storience

Idei Mari pentru Viitor. Astăzi, Adriana Liuțe, Managing Partner la Storience
Profit.ro
Profit.ro
scris 24 apr 2017

Idei Mari pentru Viitor, o rubrică în care Profit.ro prezintă articolele de presă citite în ultima perioadă de către manageri de companii și antreprenori, pe care aceștia le recomandă.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente:
21 martie - Maraton Profit News TV Economia Sustenabila (ediția a II-a) – cu sprijinul: ACUE, Auchan, Liberty, OMV Petrom, Romgaz, Tinmar Energy, Transgaz, Hidroelectrica, Borsec, Nuclearelectrica
26 martie - Maraton Medika TV Inovație în estetică - cu sprijinul: Regina Maria
28 martie - Eveniment Profit.ro IMM (ediția a IV-a) - cu sprijinul: CEC Bank, Raiffeisen Bank, Porsche Finance Group Romania (Sharetoo - Abonamentul Auto), UniCredit Bank, Garanti BBVA și REI Grup

Articole de presă citite în ultima perioadă de Adriana Liuțe, Managing Partner la Storience

"Finally, Brand Activism!” - link (marketingjournal.org)

(Pentru simplul fapt că-l are printre autori pe Philip Kotler, „părintele marketingului modern”, acest articol nu trebuie ratat. Îl recomand antreprenorilor și managerilor care vor să înțeleagă cum ajută activismul în business (este cineva care nu vrea să înțeleagă?). Așa cum e de așteptat, autorii vin cu o abordare academică și încearcă să creeze chiar și un scorecard pentru evaluat activismul brandurilor. Patru branduri de succes sunt transformate în studii de caz, iar la final primim câteva sfaturi despre cum poate deveni activist un brand. De salvat și citit în tihnă)

"The Comprehensive Business Case for Sustainability" - link (hbr.org)

(Pledoarie completă pentru sustenabilitate, arată cum sustenabilitatea e pe cale să devină o normă în mediul de afaceri. O colecție valoroasă de exemple din business-ul greu (companii de top, listate la bursă) care câștigă din sustenabilitate odată cu societatea. Contrar impresiei unora că sustenabilitatea înseamnă costuri, acest articol demonstrează prin studii și exemple cum companiile câștigă eficiență, elimină riscuri, devin mai inovatoare, își extind piețele și-și motivează angajații. Eu am zis ”wow” și am luat multe notițe, ceea ce vă doresc și vouă)

"How Unilever Is Setting A New Standard For CPG" - link (brandingstrategyinsider.com)

(De ce e o veste bună că Unilever nu s-a lăsat cumpărată (pentru că puține companii mari reușesc să nu strice un brand după ce-l cumpără). Dar de ce nu e o veste proastă când Univeler, la rândul ei, cumpără alte branduri (pentru că e una dintre companiile care știu cum să nu strice un brand cumpărat, ba chiar îl fac mai puternic după achiziție). Unilever e, de altfel, un etalon de corporație care privește sustenabilitatea ca parte din strategia de succes a firmei)

Adriana Liuțe este managing partner la Storience, agenția de branding care sprijină „brandurile bune”. Brandurile bune sunt acele branduri pentru care succesul comercial și impactul social pozitiv derivă din aceeași strategie de afaceri. Cu birouri în București și Londra, Storience are în portofoliu peste 60 de clienți din Europa și Statele Unite și a câștigat cinci premii internaționale.

viewscnt
Afla mai multe despre
idei
viitor