Idei Mari pentru Viitor. Astăzi, Lidia Dumitru, Owner MD Communication

Idei Mari pentru Viitor. Astăzi, Lidia Dumitru, Owner MD Communication
Profit.ro
Profit.ro
scris 15 mai 2017

Idei Mari pentru Viitor, o rubrică în care Profit.ro prezintă articolele de presă citite în ultima perioadă de către manageri de companii și antreprenori, pe care aceștia le recomandă.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente:
21 martie - Maraton Profit News TV Economia Sustenabila (ediția a II-a) – cu sprijinul: ACUE, Auchan, Liberty, OMV Petrom, Romgaz, Tinmar Energy, Transgaz, Hidroelectrica, Borsec, Nuclearelectrica
26 martie - Maraton Medika TV Inovație în estetică - cu sprijinul: Regina Maria
28 martie - Eveniment Profit.ro IMM (ediția a IV-a) - cu sprijinul: CEC Bank, Raiffeisen Bank, Porsche Finance Group Romania (Sharetoo - Abonamentul Auto), UniCredit Bank, Garanti BBVA și REI Grup

Articole de presă citite în ultima perioadă de Lidia Dumitru, Owner MD Communication, Strategic & Integrated Communication Agency

"6 Consumer Psychology Hacks You Need to Know NOW!" - link (neurosciencemarketing.com)

(Despre cum strategiile bazate pe psihologia consumatorului pot crește conversiile și vânzările unui brand, despre cum gândesc consumatorii, despre fricile lor în momentul achiziției și multe insight-uri venite chiar din mintea clienților la propriu. Pe scurt, informații prețioase, studiate de către cercetătorii din neuromarketing & consumer science, foarte bine ancorate în datele pe care le primesc din sistemul vizual al creierului nostru)

"15 Examples of Neuromarketing in Action" - link (imotions.com)

(Culorile, packagingul, headline-urile, așezarea la raft, ”ocheadele” pe care le aruncăm către un brand sau un altul nu sunt simple întâmplări sau decizii necalculate ale brand-urilor de astăzi. Un ad are în spate multiple tehnici de neuromarketing folosite de specialiști astfel încât să obțina feedback-uri bazate pe emoția consumatorului față de un produs, o campanie etc. )

"How to Retain Employees Through 'Servant' Leadership"' - link (entrepreneur.com)

(M-a atras acest articol pentru că mă identific cu filosofia de ”servant leadership”, care se referă la tipul de manager focusat pe îmbogățirea celor din jur, nu doar ca profesioniști, ci ca oameni, care pune în valoare punctele forte ale fiecărui membru din echipă, care se implică constant și în mod egal, își oferă input-ul strategic, îi responsabilizează și apoi le oferă libertatea de a acționa) 

De la angajat la antreprenor, Lidia are 10 ani experiență în industria comunicării, în ultimii 4 ani activând în antreprenoriat și fiind în prezent owner al agenției MD Communication. În trecut, a lucrat 6 ani în top agenții de publicitate din piață, dar și ca jurnalist de business și travel.

MD Communication este o agenție de comunicare strategică și integrată, centrată pe client, pe ce pot face și ce pot obține aceștia, adică pe ”călătorii” cu impact, cu servicii de la A la Z, idei creative, perspective fresh și relații solide și ideea că fiecare brand merită o abordare individuală și personalizată, ceea ce conduce către un research în profunzime în care se învață despre fiecare business in parte, despre provocările cu care se confruntă cienții, pe baza cărora sunt propuse soluții specifice.

viewscnt
Afla mai multe despre
idei
viitor