Compania de construcții de infrastructură Aktor, parte a grupului grec Intrakat, are în România proiecte care însumează 1,3 miliarde de euro, iar CEO-ul companiei speră la o dublare a valorii acestor proiecte, în următorii ani, astfel încât Aktor România să se plaseze la același nivel cu Aktor Grecia.
Documentația pentru contractul necesar construcției Alternativei Techirghiol a intrat în faza de autorizare. Câștigătorul contractului va avea la dispoziție 12 luni pentru proiectare și 36 de luni pentru finalizarea construcției acestui drum de mare viteză în lungime de 30,59 km.
Primul depou Alstom din București dedicat serviciilor de mentenanță și testare a trenurilor și locomotivelor electrice din România a fost finalizat.
A fost deschisă astăzi circulația pe sectorul vestic al Variantei Ocolitoare a Municipiului Târgu Jiu.
Primul tren de metrou construit de Alstom în Brazilia se află deja în București, în depoul Deutsche Bahn (compania feroviară germană), care se află în Berceni, lângă depoul Metrorex. Trenul „Giurgiu” va ajunge miercuri în depoul Metrorex, gata asamblat. Mihai Barbu, președintele Consiliului de Administrație (CA) Metrorex, a declarat că de pe data de 14 mai, 20 de mecanici vor face instructajul pentru noile trenuri.
Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a emis autorizația de construcție a tronsonului de autostradă din A1 care lipsește, însă este nevoie de o a doua autorizație pentru cei 2 kilometri în care vor fi construite două tuneluri.
A început realizarea studiului geotehnic pentru Drumul Expres București - Târgoviște, anunță autoritățile.
Actuala companie CRRC Sifang Co.Ltd este fosta Sifang Locomotive and Rolling Stock Works, înființată în anul 1900. De la înființarea companiei, aceasta s-a dedicat cercetării, dezvoltării, fabricării și furnizării de produse pentru locomotive și material rulant și a adus contribuții semnificative la progresul tehnologic al industriei chineze de locomotive feroviare și material rulant.
SUA nu are trenuri de mare viteză și, deși planuri există de zeci de ani, nimic nu a fost dus la bun sfârșit. Luni s-a petrecut un moment istoric, fiindcă a început construcția liniei de mare viteză Las Vegas - Los Angeles. Proiectul costă peste 12 miliarde dolari, vitezele maxime vor fi 300 km/h, iar linia ar trebui să fie gata în 2028.
Dezvoltarea și modernizarea infrastructurii aeroportuare la Aeroportul Oradea a ajuns la final, fiind extinsă pista de decolare și aterizare, cu 420 de metri înspre localitatea Nojorid, de la 2.100 la 2.520 de metri, precum și platforma de îmbarcare – debarcare