Tesla va cere acționarilor să restabilească pachetul de compensații pentru directorul general Elon Musk, a cărui potențială valoare depășește 55 de miliarde de dolari, și să mute sediul corporativ din Delaware în Texas, transmite AP.
Carlos Tavares, cel care conduce Stellantis începând din 2021, după ce anterior a fost șeful PSA Peugeot – Citroen, are contract cu cea mai nouă companie auto până în 2026, iar informațiile vehiculate în presa franceză arată că acesta nu ar fi interesat de o prelungire a contractului. S-au făcut mai multe speculații pe marginea unui posibil înlocuitor, bazate inclusiv pe informații provenind din rândul acționarilor companiei. Unul dintre posibilele nume apărute în presă este cel al lui Luca de Meo, care conduce Renault Group.
România va cumpăra încă 9 rame electrice interregionale de lung parcurs și 23 locomotive electrice noi, capabile să atingă viteza de 160 km/h și să tracteze până la 16 vagoane de călători.
Lucrările la tronsonul 2 al autostrăzii Sibiu-Pitești, pe ruta Boița-Cornetu, încep acum, asocierea turcă Mapa Insaat Ve Ticaret AS - Cengiz Insaat Sanayi Ve Ticaret AS pregătind șantierul atât la corpul autostrăzii, cât și la structuri, anunță autoritățile.
William Clay Ford Jr., președintele executiv al Ford, spune că producătorul auto american nu încearcă să împingă mașini electrice pe gâtul nimănui, chiar dacă tranziția către electrificarea gamelor de autoturisme va continua, relatează Reuters.
Guvernul român are în vedere, pentru domeniul aerian, colaborări cu potențiali finanțatori, ca urmare a faptului că Uniunea Europeană nu mai alocă fonduri prin programele operaționale, transmite ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu.
Tesla vrea să construiască un centru de date pentru taxiuri autonome în Texas. Acesta a devenit un proiect prioritar pentru companie, după ce s-a decis amânarea dezvoltării unui automobil mai ieftin
Guvernul negociază cu două companii din Qatar și Emiratele Unite, unde premierul Ciolacu este la acest moment în vizită, vânzarea unui pachet de acțiuni la compania națională aeriană TAROM.
Industria auto românească se află în plină tranziție a producției de automobile, în cele două uzine din România. În timp ce la Craiova noile modele Courier introduse în fabricație au dus producția la un nivel fără precedent, la Mioveni schimbarea generațiilor Duster și cererea scăzută de automobile din piață au menținut o scădere ușoară a producției.
Cea de-a opta generație a unuia dintre cele mai vândute automobile nu doar din Europa, ci și din lume, VW Golf, a primit o actualizare importantă, mai ales pe zona de tehnologie, care ar trebui să facă din acest model unul competitiv pentru următorii 3 – 4 ani, înainte de electrificarea definitivă.