Ford înlocuiește motoarele pe bezină de pe Mondeo cu propulsii hibrid

Ford înlocuiește motoarele pe bezină de pe Mondeo cu propulsii hibrid
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 23 oct 2020

Ford a anunțat eliminarea motoarelor pe benzină clasice, de pe modelul său european Mondeo. Acestea vor trece la versiuni hibride, fără încărcare la priză.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

Modelul de clasă medie Ford Mondeo nu va mai dispune de motorizări pe benzină simple, ci va trece la motorizări hibride ale acestor motoare. Motivul este strict legat de consumul acestor motoare, respectiv emisiile de CO2. Ford precizează că nu este vorba despre versiuni care pot fi încărcate la priză.

Potrivit anunțului Ford, vor fi disponibile Mondeo Hybrid, cu consum de 5,5 l / 100 km, 126 g / km WLTP, Mondeo Hybrid wagon, 5.6 l/100 km, 129 g/km WLTP, Mondeo 150 PS 2.0 litri EcoBlue, 5,0 l / 100 km, 130 g / km WLTP, și Mondeo 150 PS 2.0 litri EcoBlue wagon, 5,1 l / 100 km, 133 g / km WLTP.

Ford precizează că vânzările Mondeo Hybrid au atins deja 25% din totalul vânzărilor de Mondeo în Europa, în primele șapte luni ale acestui an, comparativ cu întregul an 2019.

“Trecerea la 100% producție hybrid pentru gama noastră pe benzină Mondeo este un alt mare pas înainte în călătoria de electrificare a Ford”, a declarat Roelant de Waard, vicepreședinte Marketing, Vânzări și Servicii, Ford Europa. “Pentru clienții care conduc mai puțin de 20,000 de Km pe an, Mondeo Hybrid este o alegere inteligentă, oferind o soluție mai bună decât motorina, și beneficiile puterii electrice fără grija autonomiei”.

Tehnologia Modeo Hybrid combină un motor pe benzină de 2.0 litri cu un ciclu Atkinson special dezvoltat, un motor electric, un generator și o baterie litiu-ion de 1.4 kWh. Tehnologia de frânare regenerativă captează până la 90% din energia pierdută în mod normal în timpul frânării pentru a alimenta bateria. Puterea electrică este utilizată pentru o pornire silențioasă și pentru a sprijini motorul pe benzină, astfel încât să ofere un consum optimizat.

ULTIMA ORĂ FOTO Dacia lansează versiunea de serie Duster Pick-up CITEȘTE ȘI ULTIMA ORĂ FOTO Dacia lansează versiunea de serie Duster Pick-up

Motorizările hibrid de la Ford Mondeo sunt însoțite de o transmisie automată de tipul power-split, care controlează eficient utilizarea cuplului motorului, și de interfața SmartGauge pentru monitorizarea consumului de combustibil și energie include, de asemenea, sistemul Brake Coach care ajută la returnarea eficientă a energiei de frânare către baterie.

Modelul Mondeo Hybrid este produs la fabrica de ultimă generație Ford din Valencia, Spania, unde Ford va produce, de asemenea, variante hibride complete și pentru modelele S-Max și Galaxy, începând cu prima parte a anului viitor.

Ford susține că va introduce 17 noi vehicule electrificate în Europa până la sfârșitul anului 2021 și anticipează că vehiculele electrificate vor reprezenta mai mult de 50% din vânzările de mașini ale companiei în Europa, până la sfârșitul anului 2022, depășind vânzările combinate ale modelelor cu combustie, pe benzină și diesel.

viewscnt
Afla mai multe despre
ford
mondeo
mondeo hybrid
motoare hibrid
masini electrificate