Mazda România, livrări de peste 2.000 de unități în 2020, în scădere, dar o cotă de piață stabilă

Mazda România, livrări de peste 2.000 de unități în 2020, în scădere, dar o cotă de piață stabilă
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 22 ian 2021

Mazda a raportat un volum de vânzări, în România, de 2.009 unități și și-a conservat astfel cota de piață de 2,5% din segmentul autoturismelor de import.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Mazda România, subsidiară a Mazda Austria, a livrat în 2020 un volum de 2.009 autoturisme, în scădere față de volumul livrat în 2019, dar într-un ritm rporporțional cu scăderea medie a pieței. Potrivit datelor din România, numărul de autoturisme Mazda înmatriculate s-a ridicat la 2.121 unități, scăderea fiind astfel de 23,6%, față de volumul de 2.776 din 2019, pe o piață care a scăzut cu 21,7%.

După cum anunță cei de la Mazda România, cel mai vândut model pe piața locală a fost micul SUV Mazda CX-30, cu 646 de unități,urmat de Mazda3, cu 616 unități, și Mazda CX-5, modelul care conducea până acum vânzările și care s-a vândut în 2020 în 494 de unități. Mazda MX-30, primul automobil electric al mărcii, a fost cumpărat de 53 de clienți.

VIDEO Trei filme care definesc viitorul Dacia și noul Bigster Concept. Nou director de design al mărcii Dacia. „Cu această nouă mașină am încălcat câteva reguli!” CITEȘTE ȘI VIDEO Trei filme care definesc viitorul Dacia și noul Bigster Concept. Nou director de design al mărcii Dacia. „Cu această nouă mașină am încălcat câteva reguli!”

„În contextul economic și sanitar dificil din 2020, am reușit să ne conservăm cota de piață de 2,5% în ceea ce privește înmatriculările autoturismelor de import. A fost un efort susținut al echipei Mazda România și al partenerilor noștri, ce a avut la bază modelele de generație nouă Mazda CX-30 și Mazda3. SUV-ul CX-30 a reușit să fie preferatul clienților și a acumulat o treime din totalul vânzărilor. Noul model complet electric, Mazda MX-30, ne-a depășit așteptările și a înregistrat 53 de unități vândute, deși livrările au început abia în ultimul trimestru al anului trecut”, a declarat Cristian Rigu, Country Manager Mazda România.

viewscnt
Afla mai multe despre
mazda romania
vanzari mazda
inmatriculari mazda
mazda cx-30
mazda mx-30