Mult-anunțata reorganizare a Renault Group, după criterii de motorizare, care ar urma să includă și Uzina Mecanică și Șasiuri Dacia, mai are de așteptat

Mult-anunțata reorganizare a Renault Group, după criterii de motorizare, care ar urma să includă și Uzina Mecanică și Șasiuri Dacia, mai are de așteptat
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 29 sep 2022

Mult-anunțata reorganizare a Renault Group, după criterii de motorizare, care ar urma să includă și Uzina Mecanică și Șasiuri Dacia, mai are de așteptat. Constructorul francez a anunțat un eveniment Capital Market Day pentru luna noiembrie.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Luca de Meo va anunța deciziile pe care le-a luat în privința reorganizării grupului Renault în luna noiembrie, după cum reiese din anunțul făcut de companie, care precizează că pe 8 noiembrie va fi organizat evenimentul Capital Market Day marți, 8 noiembrie 2022. „Cu această ocazie, Luca de Meo, CEO Renault Group și Thierry Piéton, CFO Renault Group, vor prezenta o actualizare a strategiei Grupului și a obiectivelor financiare pe termen mediu ale planului strategic Renaulution”. Publicul și în special investitorii așteaptă noi informații referitoare la o posibilă separare a unor entități din cadrul Renault Group, parte a planului Renaulution prezentat de Luca de Meo la începutul lui 2021.

Potrivit intențiilor de reorganizare dezvăluite de șeful Renault în cursul acestui an, o divizie ar urma să fie dedicată producției de vehicule electrice, cealaltă se va ocupa de producția de motoare termice și cutii de viteze. În aceasta din urmă ar putea fi incluse mai multe centre tehnice ale Renault Group, la nivel global. Dintre activitățile pe care Renault le are în România, această separare ar urma să afecteze Uzina Mecanică și Șasiuri de pe platforma Mioveni, precum și Centrul Tehnic din Titu, Renault Technologie Roumanie, ambele vizate pentru divizia de motoare termice.

FOTO Un BMW pregătit în România stabilește un nou record mondial de viteză și devine cel mai rapid BMW diesel din istoria mărcii CITEȘTE ȘI FOTO Un BMW pregătit în România stabilește un nou record mondial de viteză și devine cel mai rapid BMW diesel din istoria mărcii

În ultimele săptămâni au apărut mai multe informații referitoare la posibile negocieri între Renault și doi posibili investitori, chinezii de la Geely, cu care Renault are deja un parteneriat în Coreea de Sud, și compania saudită Aramco, ambele interesate să investească în entitatea care se va axa pe producția de motoare termice.

Cele două entități care se vor desprinde din activitatea principală a Renault Group ar urma să aibă câte 10.000 de angajați fiecare, după cum a anunțat compania într-un document oficial, anterior. Asta înseamnă că restul companiei, cu aproximativ 100.000 de angajați, va reprezenta în continuare nucleul Renault Group, aici intrând și marca Dacia.

viewscnt
Afla mai multe despre
renault
reorganizare renault
renaulution
dacia
uzina mecanica mioveni