Toyota și-a lansat propriul brand de mobilitate în Europa

Toyota și-a lansat propriul brand de mobilitate în Europa
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 23 ian 2020

Toyota a anunțat lansarea propriului serviciu de mobilitate în Europa, Kinto, unul descris ca fiind un răspuns la cererea tot mai mare de servicii de tip car-sharing și abonamente, pregătindu-se în același timp pentru viitorul mobilități de tip robo-taxi.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Kinto este noul pachet de servicii oferit de Toyota în Europa, un nume care are la origine cuvântul japonez Kintoun, un nor zburător care este folosit de un personaj din desene animate pentru a se deplasa. „Kinto vrea să fie disponibil de fiecare dată când un client caută un mod simplu și isteț de a se deplasa, oricând, oriunde”, spun cei de la Toyota despre noul serviciu.

Noile servicii de mobilitate urmăresc patru direcții: un brand distinct și dedicat pentru noua categorie de utilizatori de mobilitate, individuali și corporate, creșterea cotei de piață pentru închirieri full service, respectiv servicii de tip all-in-one, multibrand, folosirea  puterii datelor și conectivității vehiculelor pentru dezvoltarea și lansarea de servicii de tip car-sharing, carpooling și abonamente, pregătirea pentru integrarea în viitor a vehiculelor autonome pentru teste de piață ale serviciilor de mobilitate, inclusiv e-Palette. Primul shuttle e-Palette al Toyota va funcționa la Tokyo, pe perioada olimpiadei din acest an. Practic, Kinto va îngloba servicii pe care marca le-a propus deja sub diferite forme: leasing, închiriere pe termen scurt, car pooling și servicii de tip abonament.

FOTO Toyota și-a propus o creștere de 30% în Europa, cu ajutorul unui nou SUV, concurent cu Captur și T-Cross. Cum va arăta CITEȘTE ȘI FOTO Toyota și-a propus o creștere de 30% în Europa, cu ajutorul unui nou SUV, concurent cu Captur și T-Cross. Cum va arăta

Matt Harrison, șeful Toyota Europe, a declarat că mișcarea companiei vine ca o reacție la ce se petrece pe piață: „Pierdem controlul relației cu clientul. O dată ce companiile de leasing iau clientul, sincer, noi rămânem doar furnizor”.

Serviciile mărcii Kinto vor fi introduse pas cu pas, pe piețele europene, în funcție de viabilitatea și sustenabilitatea businessului în fiecare caz în parte. Primele servicii din Europa vor include Knto One - leasing full-service, care înglobează deținerea vehiculului, service, asigurare într-o singură plată lunară, Kinto Share - servicii de tip car-sharing, cu vehicule hibride prinntr-un sistem de tip self-service, fără costuri de funcționare, care va prelua și actuala rețea Yuko, Kinto Join - servicii de carpooling, pentru angajați care folosesc același vehicul pentru navetă, și Kinto Flex, leasing de tip abonament, care va oferi flexibilitate crescută și cu experiențe premium.

viewscnt
Afla mai multe despre
toyota
leasing toyota
kinto
car sharing
inchiriere masini toyota