Filmările pentru viitorul clip publicitar ale noului Sandero de la Dacia au fost ocazia potrivită pentru ca primele fotografii cu acest automobil să scape către public. Mașina a fost surprinsă în Marsilia, pe un bulevard închis circulației publice.
Unul dintre oamenii din echipa de la agenția care filmează videoclipul ce va rula începând din toamna viitoare, în care este prezentat noul Dacia Sandero, prezintă primele imagini cu mașina pregătită de constructorul auto român pentru lansare.
„Turnăm clipul publicitar Dacia cu o echipă grozavă. Ce provocare să oprești traficul în Marsilia pe un mare bulevard”, este mesajul care însoțește fotografiile văzute de Profit.ro.
Primul element care iese în evidență la noul Sandero este noua culoare, un galben muștar extrem de interesant și care va deveni, probabil, noua culoare-vedetă la Dacia, în următorii ani. Mașina a finalizat aproape toate testele înaintea debutului oficial, care va aduce nu doar unele schimbări de design, ci și o serie de noutăți la nivelul motoarelor.

Cea mai importantă îmbunătățire va fi, cu siguranță, faptul că Sandero trece de la actualele motoare cu combustie de un litru, la noile motoare de 1.2 litri, cu și fără hibridizare mild pe 48 de volți. Asta va aduce nu doar mai multă putere pentru Sandero, ci și un consum mai mic de benzină și emisii reduse de CO2, cu până la 20 de grame. Tandemul acestui noi motor cu sistemul GPL îl va face unul dintre cele mai economice și în același timp accesibile motoare din segmentul B.
Noile motoare 1.2 mild-hybrid pe care le vor primi Sandero, Jogger și Logan folosesc o baterie de 48 de volți de 0,9 kWh și un motor electric de 16 CP, care suplimentează resursele motorului cu ajutorul energiei recuperate din frânare.
Există de asemenea informații despre un motor full-hybrid, care să completeze plaja de propulsii, cel mai probabil urmând să vedem un nou hibrid cu o putere mai mică decât ce avem pe Jogger și Duster/Bigster, un nou motor produs de compania Horse, la Mioveni. Vicepreședintele executiv pentru planificare produse al grupului Renault, Guido Haak, a declarat recent pentru Profit.ro că Sandero va primi motorizare full-hybrid, dar rămâne de văzut când va intra aceasta în oferta Dacia.

Pe Jogger, actualul motor hibrid va fi înlocuit, cel mai probabil, cu propulsorul 155 Hybrid bazat pe motorul cu combustie de 1.8 litri, însoțit de un motor electric de 49 CP, integrat în cutia de viteze multi modală.
Emisiile acestui motor depășesc doar cu câteva grame pragul de 100 grame/100 km, față de 111 grame cât avea vechiul 145 Hybrid, ceea ce este extrem de important de asemenea pentru ecuația emisiilor mărcii Dacia la nivel de flotă vândută.

O altă noutate așteptată și pregătită pentru modelul subcompact va fi noua cutie de viteze automată cu dublu ambreiaj, care va oferi mai mult rafinament clienților care preferă mașinile cu numai două pedale, agregatul urmând să contribuie și la reducerea consumului.
Pentru această toamnă, strategia Dacia include lansarea versiunilor restilizate, așa numita Phase 3, pentru toate cele trei modele din familia Sandero, inclusiv Stepway, Logan și Jogger. Ca de obicei, facelift-ul va include modificări discrete ale designului, vizibile, o parte dintre ele, și în fotografia apărută.
Este vorba despre noi faruri, care au o arhitectură nouă în care liniile luminoase care sugerează litera Y și-au schimbat forma, o bară parașoc complet redesenată, dar și o grilă de aer cu noi elemente, în formă de mici pătrate, care înlocuiesc vechile linii duble.
De asemenea, în partea din spate blocurile optice au fost și ele redesenate, dar nu sunt vizibile în pozele apărute acum.

La interior, pe lângă unele materiale noi, cea mai importantă schimbare va fi la nivelul ecranului sistemului de infotainment și cel al instrumentarului de bord.
Actualul display de 8 inchi va fi înlocuit cu unul mai mare, de 10 inci, similar cu cel care astăzi este prezent pe Duster, iar pentru bord va fi extins afișajul digital, care în prezent este oferit doar pentru motorizarea hibrid de pe Jogger.

