Un nou director general BMW România: Cel care a dezvoltat platforma de comunicare și marketing online a grupului în ultimii 5 ani

Un nou director general BMW România: Cel care a dezvoltat platforma de comunicare și marketing online a grupului în ultimii 5 ani
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 9 dec 2019

BMW anunță numirea unui nou șef peste activitățile mărcii din România. Noul director general este Josef Reiter, care anterior a fost șef al diviziei globale BMW Group Web.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

BMW România va fi condusă de Dr. Josef Reiter, după cum anunță compania, cel care a dezvoltat platforma de comunicare și marketing online a grupului, în ultimii cinci ani, contribuind la transformarea acesteia într-o platformă de vânzări online.

Josef Reiter lucrează pentru BMW de 25 de ani, fiind anterior area manager în Austria, director de vânzări în Coreea de Sud, dar și director general al filialelor din Slovacia și Cehia.

„BMW Group România are un potențial puternic pentru viitor, în ciuda condițiilor de piață volatile. Am descoperit aici o echipă locală dedicată - acestea este cel mai important atu pentru succesul local al mărcilor noastre”, a declarat Dr. Reiter.

Dr. Josef Reiter îl înlocuiește pe Wolfgang Schulz, care va prelua o nouă poziție de conducere în Germania. Wolfgang Schulz a condus BMW Group România pentru o perioadă de 5 ani în care compania a înregistrat o creștere puternică și o dezvoltare stabilă a rețelei de dealeri.

Schimbări în echipa de design a VW Group. Revine Jozef Kaban, care a plecat subit de la Rolls Royce CITEȘTE ȘI Schimbări în echipa de design a VW Group. Revine Jozef Kaban, care a plecat subit de la Rolls Royce

BMW România, importator și distribuitor al mărcilor BMW și MINI, s-a transformat în urmă cu un an din filială a BMW Vertriebs GMBH, în companie românească, BMW MERGER SRL, care, ulterior, a devenit BMW Romania SRL, ai cărei asociați sunt două companii aparținând BMW Group. Schimbarea a fost una de natură organizatorică și nu strategică. BMW Central and Eastern Europe are sediul în Salzburg, Austria, și este divizia de vânzări care se ocupă cu distribuția mașinilor BMW Group în Cehia, Slovacia, Slovenia, România, Bulgaria, Polonia și Ungaria. Noua companie se numește BMW Merger SRL și are ca asociați BMW Austria Gmbh și BMW Vertriebs Gmbh, ambele cu sediul în Salzburg, Austria.

BMW a venit oficial în România în 2007 și a preluat importurile și distribuția de mașini ale grupului de la Automobile Bavaria, care a rămas doar dealer, însă acoperă în continuare un procent foarte mare din rețeaua de dealeri din România.

viewscnt
Afla mai multe despre
bmw romania
director bmw