Volkswagen Group, cel mai mare constructor auto din lume, pregătește un nou record de vânzări

Volkswagen Group, cel mai mare constructor auto din lume, pregătește un nou record de vânzări
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 17 dec 2017

Cel mai mare constructor auto din lume, Volkswagen Group, a anunțat o creștere a vânzărilor și în luna noiembrie, cu un procent consistent, 11,1%, apropiindu-se și mai mult de o valoare record a vânzărilor la sfârșitul acestui an.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC, PAID, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Vânzările VW Group s-au ridicat la 995.900 de automovehicule, o valoare ce n-a mai depășit 1 milion de exemplare, cum s-a întâmplat în septembrie, dar care păstrează ritmul de creștere din a doua jumătate a anului și care ar putea să ajute VW să rămână pe prima poziție la nivel global, în fața Alianței Renault – Nissan – Mitsubishi. Șeful vânzărilor grupului, Fred Kappler, este de părere că se îndreaptă „către un foarte bun rezultat al livrărilor în 2017.”

În mod practic, grupul german a înregistrat creșteri pe absolut toate piețele importante, inclusiv Germania, care a pornit cu scăderi în prima parte a anului.

Marca din centrul grupului, VW, a vândut aproape 4 milioane de vehicule în Europa, în primele 11 luni, cu 3,3% mai multe decât anul trecut, și 364.700 de vehicule doar în noiembrie, dintre care 295.400 au fost livrate în vestul Europei, respectiv 112.200 în Germania, unde creșterea s-a ridicat la 7,3%. Europa de Est a contribuit cu 69.400 unități, cu 15.7% mai multe.

Și America de Nord a marcat o creștere de 2,1 procente, în noimebrie, cu un volum total de 884.900 de vehicule de la începutul anului (+4,7%), în timp ce America de Sud a continuat cu vânzările explozive, cu creșteri de două cifre (+35,8 %).

EXCLUSIV Piața auto locală scade pentru a doua oară în acest an, influențată de Programul Rabla. Dacia Logan și Sandero, printre victimele scăderilor CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Piața auto locală scade pentru a doua oară în acest an, influențată de Programul Rabla. Dacia Logan și Sandero, printre victimele scăderilor

În zona asiatică, alte aproximativ 4 milioane de vehicule au fost vândute de la începutul anului, cu 3% mai multe decât anul trecut, stimulate în special de vânzările din China, care au crescut cu 15,3%, cu peste 3,7 milioane de vehicule.

Mărcile grupului VW au cunoscut în egală măsură creșteri în noiembrie, Skoda și Seat fiind vedetele grupului, alături de cele două mărci de camioane. După 11 luni, VW are 5,4 milioane de vehicule vândute, Audi – 1,7 milioane, Skoda – a depășit 1 milion, SEAT a înregistrat 379.000 de autoturisme livrate, Porsche 218.300, VW Comerciale – 433.600, iar MAN și Scania au vândut împreună 164.700 vehicule. Audi este singura marcă aflată încă pe minus (-0,8%), în comparație cu anul trecut, dar care va încheia anul, probabil, tot pe plus.

În total, VW Group a vândut 9,74 milioane de vehicule de la începutul anului, fiind la numai un pas de un rezultat record și o creștere de 4-5 procente la finalul acestui an destul de tumultos pentru compania din Wolfsburg. În competiția cu rivalii de la Renault – Nissan și cu Toyota, cifrele încep să se apropie de forma finală, toți cei trei constructori având estimări de circa 10, 5 – 10,8 milioane de autovehicule. Mai exact, după trei trimestre, situația oficială era în favoarea Renault – Nissan - Mitsubishi, cu 8,04 milioane de autovehicule, VW Group, cu 7,8 milioane și Toyota, cu 7,7 milioane.

viewscnt
Afla mai multe despre
vw
piata auto
audi
skoda
seat