Allianz-Țiriac - Vânzări mai mari pe toate liniile de business semnificative

Allianz-Țiriac - Vânzări mai mari pe toate liniile de business semnificative
Profit.ro
Profit.ro
scris 21 sep 2021

Allianz-Țiriac a subscris în primul semestru al anului 2021 prime în valoare de peste 768 milioane de lei, în creștere cu 12% față de aceeași perioadă a anului trecut și cu circa 10% peste nivelul din primul semestru din 2019. Vânzări mai mari au fost înregistrate pe toate liniile de business semnificative, dinamica fiind susținută de revenirea peste așteptări a economiei și de inițiativele de simplificare operațională. 

Evenimente:
21 martie - Maraton Profit News TV Economia Sustenabila (ediția a II-a) – cu sprijinul: ACUE, Auchan, Liberty, OMV Petrom, Romgaz, Tinmar Energy, Transgaz, Hidroelectrica, Borsec, Nuclearelectrica
26 martie - Maraton Medika TV Inovație în estetică - cu sprijinul: Regina Maria
28 martie - Eveniment Profit.ro IMM (ediția a IV-a) - cu sprijinul: CEC Bank, Raiffeisen Bank, Porsche Finance Group Romania (Sharetoo - Abonamentul Auto), UniCredit Bank, Garanti BBVA și REI Grup

Urmărește-ne și pe Google News

Cele mai ridicate ritmuri de creștere a vânzărilor au fost înregistrate la nivelul asigurărilor de viață, locuință și călătorie. Subscrierile din asigurările de viață au crescut cu peste 30% în primul semestru din 2021 și au ajuns la un nivel comparabil cu subscrierile din asigurările property sau RCA. Vânzările de asigurări de locuință au avansat cu peste 23%. Aceste evoluții reconfirmă atenția sporită pe care oamenii o acordă aspectelor care contează cel mai mult. Subscrierile din asigurări de călătorie s-au dublat, recuperând din reculul înregistrat în aceeași perioadă a anului trecut, pe fondul reluării călătoriilor în străinătate.

Back to School 2021: ce au făcut școlile diferit CITEȘTE ȘI Back to School 2021: ce au făcut școlile diferit

Primele subscrise pe segmentul auto au crescut cu 5% în primul semestru din 2021.

„Cel mai bun barometru care validează direcția corectă a Allianz-Țiriac și care ne dă încredere în viitor este creșterea portofoliului cu peste 100.000 de clienți. Cu alte cuvinte, în primele șase luni din 2021 Allianz-Țiriac a câștigat un client nou la fiecare două minute”, a declarat Virgil Șoncutean, CEO al Allianz-Țiriac.

În primul semestru din 2021, Allianz-Țiriac a plătit clienților și terților păgubiți despăgubiri de 358 milioane de lei, în creștere față de aceeași perioadă din 2020. Peste 70% din totalul despăgubirilor au fost plătite în contul polițelor auto – Casco și RCA. Cheltuielile cu daunele auto au crescut cu aproape 16% în intervalul iunie 2020 – iunie 2021.

În aceste conditii, rata combinată a depășit pragul de 90% și a impactat profitul operațional. Acesta s-a situat la 82,8 milioane de lei.

Apple a lansat iOS 15 CITEȘTE ȘI Apple a lansat iOS 15

Allianz-Țiriac a câștigat aproape 100.000 de clienți în primul semestru din 2021, în contextul în care în această perioadă au fost finalizate mai multe inițiative de reducere a complexității cu impact direct asupra clienților și partenerilor de distribuție. Cotarea și achiziția rapidă de pe telefon sau desktop pentru asigurările auto și de locuință, semnatura electronică, dar și Voice of Customer, o soluție digitală care permite conectarea cu clienți în timp real și îmbunătățirea serviciilor pe baza feedback-ului lor, sunt doar câteva dintre proiectele implementate în primul semestru din 2021. 

Allianz-Țiriac este parte a grupului german Allianz.

viewscnt
Afla mai multe despre
allianz-țiriac
prime subscrise