Mastercard introduce o nouă soluție pentru creșterea securității tranzacțiilor online

Mastercard introduce o nouă soluție pentru creșterea securității tranzacțiilor online
Profit.ro
Profit.ro
scris 18 nov 2019

Mastercard, companie de tehnologie în industria globală de plăți, a anunțat că a introdus Identity Check, o nouă soluție privind autentificarea de tip EMV 3D Secure, dezvoltată cu scopul de a îmbunătăți experiența pe care o au consumatorii atunci când fac plăți digitale.

Evenimente:
21 martie - Maraton Profit News TV Economia Sustenabila (ediția a II-a) – cu sprijinul: ACUE, Auchan, Liberty, OMV Petrom, Romgaz, Tinmar Energy, Transgaz, Hidroelectrica, Borsec, Nuclearelectrica
26 martie - Maraton Medika TV Inovație în estetică - cu sprijinul: Regina Maria
28 martie - Eveniment Profit.ro IMM (ediția a IV-a) - cu sprijinul: CEC Bank, Raiffeisen Bank, Porsche Finance Group Romania (Sharetoo - Abonamentul Auto), UniCredit Bank, Garanti BBVA și REI Grup

Urmărește-ne și pe Google News

În perioada următoare, băncile emitente vor înlocui, treptat, actualul SecureCode cu programul Mastercard Identity Check, în timp ce pe website-urile comercianților se va regăsi noua soluție, scrie News.ro.

”EMV®3-D Secure și Mastercard® Identity Check oferă noi beneficii comercianților și, totodată, vine în întâmpinarea unor limitări impuse de versiunea anterioară, 3-D Secure 1. Noul sistem a fost dezvoltat pentru a deveni cea mai bună soluție în combaterea fraudei plăților online, însă fără a afecta experiența de cumpărături”, se arată în comunicat.

FOTO ING Bank a încheiat operațiunile de mutare în noul sediu. Petr Kellner, cel mai bogat om de afaceri din Cehia și proprietarul PRO TV, a cumpărat fostul sediu al băncii CITEȘTE ȘI FOTO ING Bank a încheiat operațiunile de mutare în noul sediu. Petr Kellner, cel mai bogat om de afaceri din Cehia și proprietarul PRO TV, a cumpărat fostul sediu al băncii

Printre principalele îmbunătățiri se numără sporirea securității pentru a combate tranzacțiile frauduloase, prin autentificarea în doi factori a consumatorilor, cu ajutorul biometriei, și nu prin parole statice.

În plus, este vizată compatibilitatea cu dispozitivele mobile, inclusiv cu aplicațiile mobile, pentru a reflecta dezvoltarea accelerată a comerțului electronic de pe mobil. Compania are în vedere și îmbunătățirea autentificării bazate pe risc prin analiza unui set mult mai extins de date referitoare la cumpărăturile efectuate.

”Încrederea în lumea digitală a devenit moneda critică a economiei, dar și a celei de-a patra revoluții industriale. De aceea este imperios necesar ca și procesul de plată să fie unul extrem de sigur, fără cusur și care să rezulte într-o experiență simplă și plăcută pentru consumatori. Ca lider în industria globală de plăți, ne-am asumat rolul de gardian atât al consumatorilor, cât și al emitenților și comercianților, și am lansat o soluție potrivită pentru viitorul e-commerce-ului, menită să asigure siguranța tranzacțiilor”, a declarat Roxana Turquin, Business Development Manager, Mastercard România.

Înainte să fie lansat, Mastercard Identity Check a trecut printr-o etapă de testare, în urmă căreia a reieșit faptul că reduce nivelul fraudei și al numărului tranzacțiilor declinate, și îi permite consumatorului să se autentifice fără probleme. Așadar, Mastercard Identity Check contribuie și la creșterea profitului comercianților și al emitenților de carduri.

viewscnt
Afla mai multe despre
mastercard
securecode