RAPORT Rata de adoptare a serviciilor FinTech a crescut la 64% la nivel global

RAPORT Rata de adoptare a serviciilor FinTech a crescut la 64% la nivel global
Profit.ro
Profit.ro
scris 27 iun 2019

Ratele de adoptare a serviciilor FinTech au crescut la 64% în acest an, iar 96% dintre consumatori au auzit de cel puțin un astfel de serviciu, potrivit unui raport pubicat de EY.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Pe piețele emergente se înregistrează cele mai mari rate de adoptare, care ating 87% în China și India, scrie News.ro.

”Acestea sunt urmate îndeaproape de Rusia și Africa de Sud, ambele cu o rată de adoptare de 82%. Dintre piețele dezvoltate, Țările de Jos (73%), Regatul Unit (71%) și Irlanda (71%) au cele mai mari rate de adoptare, reflectate, în parte, de dezvoltarea platformelor de tip “open banking” în Europa”, se arată în comunicat.

PwC își exinde serviciile de audit către o nouă clasă de active: criptomonedele CITEȘTE ȘI PwC își exinde serviciile de audit către o nouă clasă de active: criptomonedele

A treia ediție a raportului se bazează pe un studiu online derulat în rândul a peste 27.000 de consumatori activi în mediul digital din 27 de piețe. Anul acesta, studiul a inclus și 1.000 de întreprinderi mici și mijlocii (IMM) care utilizează servicii FinTech, provenind din China, SUA, Regatul Unit, Africa de Sud și Mexic.

”Industria FinTech a crescut și s-a maturizat. Rata de adoptare crește mai repede decât s-a anticipat. Unul dintre motivele de creștere puternică este faptul că firmele de servicii financiare tradiționale s-au angajat în competiție la scară largă”, a spus președinte executiv EY Global Financial Services Markets și coordonator EY Asia-Pacific Financial Services, Gary Hwa.

Transferurile de bani și serviciile de plată amplifică familiarizarea cu serviciile FinTech. Astfel, la nivel global, în medie, 89% dintre consumatori au cunoștință despre existența în magazinele de aplicații a platformelor de plată pentru telefoane mobile și 82% știu despre sistemele de plată între utilizatori și despre transferurile de bani nebancare.

”Disponibilitatea acestor servicii FinTech este și mai mare atât în India, cât și în China, unde 99,5% dintre consumatori știu de existența sistemelor de transfer de bani și de plăți cu telefonul mobil”, se arată în comunicat.

ING Bank, UniCredit, Visa, Mastercard, Edenred, Orange, Revolut și Banca Transilvania anunță lansarea Apple Pay în România CITEȘTE ȘI ING Bank, UniCredit, Visa, Mastercard, Edenred, Orange, Revolut și Banca Transilvania anunță lansarea Apple Pay în România

Potrivit raportului, așteptările consumatorilor au evoluat și au condus la schimbări radicale și inovații în industria serviciilor financiare. Băncile, asigurătorii și furnizorii de servicii de administrare a averii (wealth management) tradiționali aduc modificări revoluționare propriilor oferte, propunând servicii accesibile digital și inovatoare tehnologic.

Conform constatărilor raportului, în alegerea unui serviciu FinTech, 27% dintre clienți consideră “prețul” drept cel mai important, în timp ce 20% aleg „ușurința deschiderii unui cont”.

viewscnt
Afla mai multe despre
fintech
ey