Un român, numit de ING în funcția de Head of Digital & UX la TMB Bank Thailanda

Un român, numit de ING în funcția de Head of Digital & UX la TMB Bank Thailanda
Profit.ro
Profit.ro
scris 18 iul 2019

Grupul financiar olandez ING a anunțat, joi, că Robert Anghel, în prezent Tribe Lead Mobile Payments la ING Bank România, a fost numit Head of Digital & User Experience în cadrul TMB Bank din Thailanda, începând să-și exercite funcția din 1 august. ING este cel mai mare acționar unic al TMB Bank Thailanda, cu o participație de 30% din acțiunile băncii thailandeze.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

Cu experiență în sectorul digital și numeroase inovații dovedite în ING, Robert va sprijini TMB în dezvoltarea strategiei digitale și consolidarea prezenței pe piață, scrie News.ro.

”În urmă cu 7 ani, Robert s-a alăturat echipei ING cu misiunea de a stabili o strategie de marketing digital pentru ING Bank în România. Pe parcursul 2014/2015, acesta a condus departamentul de Mobile Strategy, în timp ce a dezvoltat și a lansat ING Bazar. Ulterior, în 2015, a fost numit Head of Digital Channels ING Bank România, fiind responsabil pentru dezvoltarea platformei digitale a ING Bazar și a vânzărilor digitale”, se arată în comunicat.

Daniel Dăianu, numit președintele Consiliului Fiscal CITEȘTE ȘI Daniel Dăianu, numit președintele Consiliului Fiscal

În octombrie 2017, el a decis să aprofundeze specificul bancar, iar odată cu reorganizarea pe structuri Agile, a preluat rolul de Tribe Lead Daily Banking și și-a îndreptat focusul pe zona de Payments Mobile din luna noiembrie a anului trecut. Planul dezvoltat în timpul mandatului său de Head of Digital channels a stat la baza creșterii capacității de utilizare a serviciilor mobile, de la 11% în 2017 la 53% astăzi, potrivit băncii.

”ING a oferit clienților săi reduceri în valoare de 1 milioane de euro până în 2018 prin platforma ING Bazar și este pe drumul cel bun și în anul 2019, în care estimăm că vom oferi reduceri de 1 milion de euro. De asemenea, Robert s-a implicat activ în procesul de end to-end-mobile onboarding”, se arată în comunicat.

Numele lui Robert Anghel este asociat și cu realizările din zona de plăți mobile. ING Pay se numără printre primele soluții de plăți mobile lansate în cadrul ING Group, în strânsă colaborare cu grupul.

”Astăzi, sunt efectuate aproape 1000 tranzacții prin ING Pay în fiecare oră, cumulând peste 4% din totalul tranzacțiilor cu cardul de debit. Mulțumită lui Robert și a echipei sale, ne bucurăm acum de plățile mobile și pe dispozitivele iOS; lansarea Apple Pay a fost intens așteptată de clienții ING și completează opțiunile pe care le oferim pentru plățile mobile, alături de serviciul ING Pay pentru utilizatorii de Android”, se arată în comunicat.

viewscnt
Afla mai multe despre
tmb bank thailanda
robert anghel