Zi neagră pentru rețelele sociale: Declin de peste 165 de miliarde de dolari al capitalizării cumulate. Snap are cea mai slabă zi din istoria companiei

Zi neagră pentru rețelele sociale: Declin de peste 165 de miliarde de dolari al capitalizării cumulate. Snap are cea mai slabă zi din istoria companiei
Andra Oprescu
Andra Oprescu
scris 24 mai 2022
Acțiunile rețelelor sociale scad abrupt, ștergând 165 de miliarde de dolari din valoarea de piață cumulată a acestora, după avertismentul Snap privind riscul de a rata țintele de venit și profitabilitate. Companiile de profil se confruntă deja cu o încetinire a creșterii numărului de utilizatori și cu temerile legate de creșterea ratelor de dobândă.
Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
 
Acțiunile Snap, companie dependentă de publicitatea digitală, scad cu 40% debutul tranzacțiilor, tranzacționându-se la un minim record. Valoarea de piață a companiei este în scădere cu 15 miliarde de dolari, cea mai slabă evoluție zilnică din istoria companiei.
 
O săptămâna cu prețuri fluctuante pentru criptoactive CITEȘTE ȘI O săptămâna cu prețuri fluctuante pentru criptoactive

Luând în calcul evoluțiile celorlate companii majore din social media, inclusiv Meta Platforms, proprietarull Facebook, Alphabet, proprietarul Google, Twitter și Pinterest, sectorul înregistrează o pierdere totală de 165 miliarde de dolari.

Acțiunile Meta pierd aproape 10%, iar cele ale Alphabet, aproape 8%.
 
"În acest moment, sentimentul nostru este că evoluția este mai mult macro și influențată de industrie decât specifică Snap", a scris, într-o notă, analistul Tom Champion de la Piper Sandler, citat de Bloomberg. 
 
Snap și platforme precum Facebook concurează pentru a obține bani din publicitate într-un moment dificil. Cumpărătorii de publicitate se confruntă cu o economie șubredă, precum și cu schimbări în ceea ce privește confidențialitatea, cum ar fi restricțiile de urmărire impuse de Apple, care au încetinit afacerile aflate în plină expansiune în cea mai mare parte a pandemiei.
 
 
viewscnt
Afla mai multe despre
snap
facebook
merta
spocial media