2Performant vine la Bursă

2Performant vine la Bursă
Profit.ro
Profit.ro
scris 14 iul 2020

2Performant, platformă regională de marketing cu peste 600 de clienți din Europa Centrală și de Est, pregătește listarea pe piața AeRo a Bursei de Valori București în a doua jumătate a acestui an.

Evenimente:
21 martie - Maraton Profit News TV Economia Sustenabila (ediția a II-a) – cu sprijinul: ACUE, Auchan, Liberty, OMV Petrom, Romgaz, Tinmar Energy, Transgaz, Hidroelectrica, Borsec, Nuclearelectrica
26 martie - Maraton Medika TV Inovație în estetică - cu sprijinul: Regina Maria
28 martie - Eveniment Profit.ro IMM (ediția a IV-a) - cu sprijinul: CEC Bank, Raiffeisen Bank, Porsche Finance Group Romania (Sharetoo - Abonamentul Auto), UniCredit Bank, Garanti BBVA și REI Grup

Urmărește-ne și pe Google News

Fondată în 2008 de Radu Spineanu, compania a devenit societate pe acțiuni din 2015 și tot de atunci este și auditată. 

Business-ul 2Performant, care dezvoltă și operează 2Performant.com - platformă integrată de marketing afiliat și influencer marketing., este în prezent condus de Dorin Boerescu (CEO), Irina Dumitrașcu (CTO), Bogdan Aron (CFO) și are un board consultativ format din Sergiu Neguț (investitor și co-fondator Fintech OS), Vladimir Oane (antreprenor și co-fondator Deepstash) și Matei Pavel (antreprenor, investitor și co-fondator T-Me Studios).

EXCLUSIV Telekom Romania externalizează către Accenture o parte din activitățile Diviziei IT CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Telekom Romania externalizează către Accenture o parte din activitățile Diviziei IT

„Marketingul afiliat este marketingul viitorului. Iar creșterile colosale pe care comerțul online le înregistrează în aceste zile ne confirmă că am intuit bine potențialul acestui domeniu atunci când l-am adus pentru prima oară pe piața din România. El va crește odată cu eCommerce-ul, care la nivel global înregistrează în acest moment un salt cu șase ani în viitor și este estimat că va continua să crească, în condițiile în care peste 70% dintre americani și europeni cumpără online, iar România și CEE, fiind în urma țărilor din Vest, prezintă un potențial de creștere anuală de 20-30% pentru următorii ani. Compania 2Performant a investit din timp în tehnologia proprie, dezvoltată și operată de echipa noastră de developeri, tocmai pentru a ține pasul cu aceste creșteri importante. Până acum am făcut o investiție de peste 1 milion euro în propria tehnologie și vom continua să investim în ea și, în special, în îmbunătățirea experienței de utilizare, în contextul unor oportunități locale și regionale mai mari ca niciodată”, spune Dorin Boerescu, CEO 2Performant.

La rândul său, Bogdan Aron, CFO și Partener 2Performant spune că listarea tehnică la BVB face parte din obiectivele companiei de a continua dezvoltarea companiei și de a capta cât mai mult din creșterea comerțului online. „În ultimii ani compania 2Performant a făcut pași importanți în direcția listării la Bursă. Au existat multiple runde de finanțare care au permis investiții importante în dezvoltarea propriei tehnologii, am fost una dintre companiile câștigătoare ale primei ediții „Made in Romania”, program al Bursei de Valori București, o experiență extraordinară pentru noi și totodată primul contact pe care l-am avut cu piața de capital. Prin listarea tehnică la BVB vrem să continuăm politica de consolidare și dezvoltare a business-ului prin investiții în vânzări, marketing și suport, mai ales în noul context de creștere accelerată a eCommerce-ului, dar și să obținem o recunoaștere a valorii noastre pe piață.”

EXCLUSIV Daniel Boaje pleacă de la șefia McDonald\'s România CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Daniel Boaje pleacă de la șefia McDonald's România

În 2019, 2Performant a înregistrat o cifră de afaceri de 3,2 milioane de euro, în creștere cu 20% față de 2018 și a continuat accelerat și în prima jumătate a lui 2020 pe fondul dezvoltării eCommerce-ului din perioada pandemiei și al mutării obiceiurilor de cumpărare preponderent în online. Totodată, compania a făcut de-a lungul anilor investiții importante în propria tehnologie pentru marketing afiliat și influencer marketing și a ridicat mai multe runde de finanțări, trecând prin toate etapele de dezvoltare ale unei companii de tehnologie.

2Performant a generat de-a lungul timpului peste 5 milioane de tranzacții online în valoare de peste 205 milioane de euro. 

Compania a fost înființată în 2009, sub numele de 2Parale, în urma unei finanțări de tip seed de 15.000 de euro câștigate în cadrul unei competiții pentru startup-uri. În același an, Dorin Boerescu se alătură companiei și cumpără 80% din business alături de un business angel în urma unei investiții de 50.000 de euro, urmând ca 2011 să aducă intrarea pe piața din Bulgaria.

Au urmat apoi alte runde de finanțare – 230.000 de euro în 2012 și 205.000 de euro în 2014.

EXCLUSIV Fundația Onassis, după achiziția sediului Coca-Cola: Continuăm investițiile motivați de perspectivele economiei românești CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Fundația Onassis, după achiziția sediului Coca-Cola: Continuăm investițiile motivați de perspectivele economiei românești

O nouă investiție de 250.000 de euro în 2015 și o creștere constantă a cifrei de afaceri până la 1,75 milioane de euro au făcut posibile lansarea 2Performant.com și migrarea în anul următor către o nouă soluție tehnică performantă, dar și consolidarea poziției de lider al pieței de marketing afiliat din România.

În 2018, compania realizează o investiție de 250.000 de euro din fonduri proprii și lansează propria platformă de influencer marketing, gândită și implementată ca un serviciu de management digital al campaniilor de influencer și de content marketing.

viewscnt
Afla mai multe despre
2performant
marketing