Activision Blizzard, producătorul jocului Call of Duty, plătește 35 de milioane de dolari pentru închiderea unei investigații în SUA

Activision Blizzard, producătorul jocului Call of Duty, plătește 35 de milioane de dolari pentru închiderea unei investigații în SUA
Profit.ro
Profit.ro
scris 6 feb 2023

Activision Blizzard, producătorul jocului Call of Duty, a fost de acord să plătească 35 de milioane de dolari pentru închiderea acuzațiilor Comisiei pentru bursă și valori mobiliare (SEC) din SUA că nu a reușit să gestioneze în mod corespunzător dezvăluirile de plângeri ale angajaților și că a încălcat regulile de protecție a avertizorilor, transmite Reuters.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

SEC a spus că Activision Blizzard știa că problemele de păstrare a angajaților sunt ”un risc deosebit de important în afacerea sa”, dar nu a luat măsuri adecvate pentru a gestiona plângerile de comportament necorespunzător la locul de muncă în unitățile sale de afaceri, între anii 2018 și 2021.

Numărul firmelor cu capital străin nou înființate în România a crescut CITEȘTE ȘI Numărul firmelor cu capital străin nou înființate în România a crescut

”Activision Blizzard nu a reușit să pună în aplicare controalele necesare pentru a colecta și a revizui plângerile angajaților cu privire la comportamentul necorespunzător la locul de muncă, ceea ce a lăsat-o fără mijloace pentru a determina dacă există probleme mai mari, care trebuiau dezvăluite investitorilor”, a declarat Jason Burt, care conduce biroul SEC din Denver.

Dezvoltatorul de jocuri video, care este și companie de publishing, care a creat popularul joc ”Call of Duty”, a cerut, de asemenea, angajaților, între 2016 și 2021 să informeze compania dacă SEC îi contactează pentru informații, aceasta fiind o încălcare a regulilor de protecție a avertizorilor, a spus agenția.

Reprezentanții Activision Blizzard, care nu a admis sau negat acuzațiile SEC, au declarat într-un comunicat că sunt ”mulțumiți că au rezolvat pe cale amiabilă această problemă” și că și-au ”îmbunătățit” raportarea la locul de muncă și limbajul contractual, scrie News.ro.

Compania a făcut modificări în perioada mai 2020 și mai 2022 care au îmbunătățit modul în care au fost colectate plângerile și comunicarea cu managerii superiori, a mai spus SEC.

viewscnt
Afla mai multe despre
activision blizzard
call of duty