Apple afișează o nouă reclamă în App Store

Apple afișează o nouă reclamă în App  Store
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 6 mai 2021

Chiar în timp ce pare să lupte pentru protejarea intimității utilizatorilor săi cu Facebook și alte companii care trăiesc din publicitate, Apple începe să vândă un nou slot de reclamă în App Store.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Utilizatorii dispozitivelor Apple se vor lovi acum de o a doua reclamă în magazinul de aplicații, aceasta fiind chiar mai vizibilă decât prima.

Fulfilment by eMAG, instrumentul de un milion de euro care ajută antreprenorii să se concentreze pe creșterea afacerii CITEȘTE ȘI Fulfilment by eMAG, instrumentul de un milion de euro care ajută antreprenorii să se concentreze pe creșterea afacerii

Noua reclamă va fi afișată în tab-ul de căutare din App Store, mai exact în cadrul secțiunii Suggested, din partea a doua a ecranului și va ajunge să fie văzută mai repede de utilizatori, chiar dacă este mai mică.

Spre deosebire de prima reclamă, care apare în paginile de rezultate ale căutărilor (adică presupune realizarea unei căutări după cuvinte cheie înainte să fie afișată), aceasta iese la iveală imediat după accesarea secțiunii de căutare.

Dezvoltatorii care vor cumpăra promovare în acest spațiu vor plăti cât vor, neexistând sume minime sau maxime. Aceștia pot să pornească sau să oprească când doresc campaniile.

De asemenea, spre deosebire de prima reclamă, dezvoltatorii nu mai trebuie să aleagă anumite cuvinte cheie, pentru că afișarea nu se mai face în funcție de acestea.

Parcările de la Aeroportul Otopeni, modernizate CITEȘTE ȘI Parcările de la Aeroportul Otopeni, modernizate

Plata se realizează la mia de afișări, cu un preț stabilit prin licitație, iar o afișare este luată în calcul când măcar 50% din reclamă este vizibilă o secundă.

Foarte interesant este momentul la care Apple a decis să facă această mutare. Noua reclamă vine la puțin timp după ce Apple a lansat un nou sistem de protejare a intimității, în care urmărirea utilizatorilor se face doar după obținerea acordului utilizatorilor.

Apple pare că vrea să arate că reclamele sale reprezintă cea mai bună soluție de promovare în cadrul propriului ecosistem și că Facebook și restul soluțiilor reprezintă trecutul în materie de publicitate pe iPhone și alte produse ale companiei.

viewscnt
Afla mai multe despre
apple
reclamă
store