Companiile din România sunt pe ultimul loc în UE la utilizarea social media

Companiile din România sunt pe ultimul loc în UE la utilizarea social media
Profit.ro
Profit.ro
scris 25 feb 2020

Jumătate dintre companiile din Uniunea Europeană au utilizat în anul 2019 cel puțin un tip de social media, în rândul statelor membre companiile din România fiind pe ultimul loc la acest capitol, în condițiile în care numai 33% dintre acestea au declarat că au utilizat cel puțin un tip de social media, arată datele publicate marți de Eurostat.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Alte state membre în care utilizarea social media este mai puțin populară în rândul companiilor sunt Bulgaria (34%), Polonia (37%), Ungaria (38%), Letonia (41%) și Slovacia (42%), scrie Agerpres.

VIDEO Huawei lansează cea mai nouă versiune a telefonului său pliabil CITEȘTE ȘI VIDEO Huawei lansează cea mai nouă versiune a telefonului său pliabil

La polul opus, utilizarea social media este cea mai populară în rândul companiilor din Malta (84%), urmate de companiile din Danemarca (75%), Olanda (74%), Cipru (73%), Suedia (72%), Belgia, Irlanda și Finlanda (toate cu 71%).

Comparativ cu situația din 2004, procentul companiilor care utilizează social media a crescut în toate statele membre UE. Cele mai mari creșteri au fost înregistrate în Danemarca și Luxemburg (26 puncte procentuale în ambele cazuri), urmate de Finlanda (25 puncte procentuale), Suedia (24 puncte procentuale) și Letonia (22 puncte procentuale). În schimb, cele mai mici creșteri au fost înregistrate în Bulgaria (6 puncte procentuale), Irlanda, Portugalia, România și Slovenia (toate cu 11 puncte procentuale).

viewscnt
Afla mai multe despre
social media
companii romania