De la un consumator citire: Dragostea în vremea social media

De la un consumator citire: Dragostea în vremea social media
Parteneri Profit.ro
Parteneri Profit.ro
scris 28 feb 2017

Lumea se schimbă. Secundele au devenit kilobiți. Minutele, megabiți. Orele, giga. Zilele, Terra. Anii, petabiți. Timpul se măsoară în viteze de upload sau de download. Iar oamenii trăiesc într-o realitate îmbogățită. Nu realitate virtuală, ci îmbogățită. Ce mai este virtual într-un mediu care face lumea să funcționeze?! Ce mai este virtual într-o realitate care stă la baza atâtor gesturi cotidiene: galaxii de tranzacții financiare, universuri de trafic de informație și un număr aproape infinit de mesaje? Am fost agățat de toate aceste gânduri într-o zi în care m-am împiedicat mai serios de expresia ”realitate virtuală”. Adică tocmai pe cea pe care tindem să o mai folosim atunci când ne referim la ceea ce face ca lumea noastră să se învârtă. Realitate virtuală!

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

În 2015 ne-am numărat printre cei 7,3 miliarde de oameni ai acestei planete. Dintre noi toți, 3,17 miliarde foloseam internetul. Iar 2,3 miliarde eram utilizatori activi de social media. Doar în 2016, cifra a crescut cu 176 milioane de utlizatori. În fiecare zi se nasc 1 milion de utilizatori activi de rețele sociale. 12 în fiecare secundă. Iar Facebook și WhatsApp gestionează peste 60 de milioane de mesaje în fiecare zi. Acestea sunt doar scoruri de parcurs. Pentru că realitatea în care trăim evoluează cu o viteză greu de reprezentat. Acum 20 de ani ar fi fost de neimaginat. Este viteza gândului care devine realitate, de îndată ce te lași în voia lui, imediat ce îți permiți să îl explorezi. Ca atare, toate acestea se convertesc în puterea de a transforma imaginația în realitate. Este vorba despre a fi alături de cei dragi în cele mai creative feluri, cu cele mai vii idei.

Totul se joacă aici, în puterea de a-ți transmite mesajele, de a face să treacă de la tine spre celălalt ceea ce se dă prin cuvintele tale. Iar totul depinde mai ales de cum poți capta atenția celorlalți. De a fi acolo unde ceilalți sunt dispoinibili să te asculte. Așa se explică prezența explozivă pe internet și, mai ales, pe social media, a adolescenților și a celor din generația millenials. Pentru ei lumea are forma conexiunilor, a relațiilor și a legăturilor cu ceilalți.

Securitate, performanță și stabilitate pentru un business invincibil, cu soluțiile Telekom CITEȘTE ȘI Securitate, performanță și stabilitate pentru un business invincibil, cu soluțiile Telekom

59% dintre adolescenții din Statele Unite și din Europa se simt mult mai conectați la ceea ce se întâmplă semnificativ în viețile celorlalți. 47% dintre aceștia cred că social media le oferă oprtunitatea de a le arăta celorlalți faptul că le pasă de ceea ce li se întâmplă. 44% spun că rețelele sociale îi ajută să se simtă din punct de vedere emoțional mai aproape de cei la care țin. 85% dintre tinerii care au o relație cu altcineva se așteaptă să afle, cel puțin o dată pe zi, prin intermediul rețelelor de socializare, ceva relevant de la partenerul său. Dacă nu era clar, pentru unul din doi tineri prezența pe social media reprezintă o modalitate esențială de a fi aproape de ceilalți. De a împărtăși emoții, de a le recepta pe cele care vin de la ceilalți. Dacă vi se mai pare că este vorba despre o lume virtuală, mai gândiți-vă o dată. Am putea spune că pentru noi înșine emoțiile sunt virtuale, că nu au realitate? Nu am simțit pe propria noastră piele puterea lor. Nu le-am simțit subcutanat puterea de impact? Fluturii din stomac, tristețea din piept, energia din tot corpul. Iubirea e #GigaLove, emoțiile sunt #übertari. Nu am fost treziți de veștile care ne-au schimbat viața? Nu au fost toate acestea reale? Este altceva mai relevant în ceea ce le privește decât ușurința, viteza, lejeritatea cu care ajung toate acestea la noi?

De la un consumator citire: Dragostea în vremea social media

Orice face posibil acest transfer de emoții devine relevant. Așa alegem ofertele care sunt în jurul nostru. Acesta este criteriul după care eu și alții ca mine, unul din doi oameni, alegem serviciile de internet și de telefonie mobilă. Cautăm experiențe, emoții. Cautăm simțiri.

Aceasta este și filosofia pe care am simțit că mizează Telekom Romania, unde Experiența o întâlnești atât vizual (în logo-ul companiei), cât și emoțional, la nivelul serviciilor și numelui sub care acestea sunt oferite. De exemplu, uitându-te la ultima ofertă Telekom, GigaLove, nu poți să nu exclami: lumea are conturul sentimentelor noastre! 

viewscnt
Afla mai multe despre
telekom
gigalove