Facebook va preveni mai bine folosirea abuzivă a platformei sale în alegerile prezidențiale din 2020

Facebook va preveni mai bine folosirea abuzivă a platformei sale în alegerile prezidențiale din 2020

Foto: Klevo | Dreamstime.com

Profit.ro
Profit.ro
scris 21 ian 2020

Facebook va preveni mai bine folosirea abuzivă a platformei sale în alegerile prezidențiale din 2020, față de acum patru ani, a declarat luni directorul pentru relații publice al companiei, Nick Clegg, citat de Reuters.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară

Clegg, fost vicepremier britanic angajat de Facebook în 2018, a afirmat în fața unei audiențe importante, la o conferință pentru tehnologie din Munchen, că amestecul Rusiei și al altor părți în alegerile prezidențiale americane din 2016 ”a șocat pe toată lumea”, scrie News.ro.

Cea mai mare rețea de socializare din lume a luat de atunci măsuri concrete pentru a reduce răspândirea de știri false, în timp ce conținutul politic extremist este detectat înainte de a deveni public, a arătat Clegg.

Au apărut specificațiile pentru Galaxy S20 CITEȘTE ȘI Au apărut specificațiile pentru Galaxy S20

”Devenim tot mai buni în protejarea alegerilor de amestecul străin”, a afirmat Clegg la conferința pentru tehnologie DLD.

Raportul procurorului special american Robert Mueller arată că agenți ruși s-au folosit de platforma Facebook pentru a răspândi mesaje dezbinatoare, inclusiv știri false, pentru a-l ajuta pe Donald Trump să câștige în fața contracandidatei  sale democrate Hillary Clinton.

Facebook a intrat într-o criză în urmă cu acum doi ani în urma dezvăluirilor că firma britanică de consultanță politică Cambridge Analytica a folosit date ale unor milioane de utilizatori ai rețelei de socializare, fără știința lor, pentru a le folosi pentru publicitate electorală țintită.

În audiență s-a aflat și o fostă angajată a Cambridge Analytica, transformată în informatoare, Brittany Kaiser, care, într-o întrebare adresată lui Clegg, a acuzat Facebook că face o comparație greșită între moderarea conținutului și cenzură.

Clegg a respins politicos lui Kaizer: ”Nu cred acest lucru. Trebuie să realizăm un echilibru corect”.

viewscnt
Afla mai multe despre
facebook
alegeri 2020