Facebook vrea să acorde utilizatorilor mai mult control asupra notificărilor agresive

Facebook vrea să acorde utilizatorilor mai mult control asupra notificărilor agresive
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 26 iun 2019

Utilizatorii Facebook ar putea în curând să dezactiveze punctele roșii care-i atrag atenția către o anumită secțiune a rețelei sociale, fără a fi neapărat o notificare reală.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Facebook testează în prezent o opțiune prin care permite utilizatorilor să dezactiveze punctele roșii care apar deasupra unora din butoanele aplicației pentru a indica activități noi în secțiunile respective (video, grupuri etc.).

Testul a fost observat de Matt Navarra, un expert american în social media, și a fost confirmat de Facebook pentru TechCrunch, fără a oferi o posibilă dată de lansare oficială.

Facilitatea, care este activă în prezent pentru un număr mic de conturi pe Android și iOS, constă în mai multe bife prin care utilizatorii pot opri sau activa punctele roșii individual pentru secțiunile în care acestea apar.

Google extinde o investiție în centre de date din Olanda cu 1 miliard de euro, la 2,5 miliarde de euro CITEȘTE ȘI Google extinde o investiție în centre de date din Olanda cu 1 miliard de euro, la 2,5 miliarde de euro

Norocoșii care au fost selectați pentru acest test pot găsi noua opțiune în cadrul meniului More la "Settings and Privacy" > "Settings" > "Notifications". Aici ar trebui să apară o opțiune nouă, numită "Notification Dots".

Deși la prima vedere poate părea doar un mic detaliu, posibilitate eliminării punctelor roșii va fi o chestiune pe care foarte mulți utilizatori, agasați de prezența acestora, o vor aprecia.

Aceste puncte roșii au fost folosite de Facebook în cele mai agresive moduri cu putință pentru a direcționa atenția utilizatorilor acolo unde managerii companiei au considerat că trebuie să crească numărul de vizitatori.

Punctele roșii au încetat de mult să mai coincidă cu notificările naturale, precum un comentariu la o postare proprie, iar cedarea controlului este o mare concesiune pe care Facebook o face prizonierilor săi.

viewscnt
Afla mai multe despre
facebook
notificari