FOTO Facebook testează o interfață cu trei fluxuri de conținut

FOTO Facebook testează o interfață cu trei fluxuri de conținut
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 19 feb 2020

Gigantul american vrea să vadă dacă accesul rapid la alte două feed-uri, pe lângă cel generat de algoritm, va fi apreciat de utilizatori și va crește timpul petrecut de aceștia în rețea.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară

Facebook testează o versiune a aplicației de Facebook în care fluxul algoritmic nu este singura opțiune ușor accesibilă utilizatorilor. Lângă feed-ul actual, mai există unul pentru cele mai recente postări și unul pentru postările deja văzute.

Interfața versiuni testate de Facebook se bazează pe tab-rui. Există trei tab-uri care facilitează accesul, după preferință, la cele trei tipuri de fluxuri: cel stabilit de algoritm, cel în care postările sunt ordonate invers cronologic și cel în care apar toate postările văzute.

Microsoft lansează aplicația unificată Office CITEȘTE ȘI Microsoft lansează aplicația unificată Office

În cazul în care modificarea va fi implementată în versiunea publică a aplicației, utilizatorii vor descoperi trei opțiuni de sortare rapidă a News Feed-ului, numite Most Relevant, Most Recent și Already Seen.

Facebook speră că, având acces rapid la aceste tipuri de sortare a conținutului, utilizatorii vor petrece mai mult timp în cadrul rețelei.

FOTO Facebook testează o interfață cu trei fluxuri de conținut

Niciunul din feed-urile alternative nu reprezintă noutăți. Ele există în forme diferite, dar mai greu de accesat. Noutatea ar fi în acest caz facilitarea unui acces mai rapid la ele.

Sortarea invers cronologică poate fi și acum folosită, existând în cadrul tab-ului More al aplicației mobile și în coloana din dreapta a site-ului.

La fel, pentru postările deja văzute există o pagină specială, cunoscută însă de foarte puțini utilizatori.

viewscnt
Afla mai multe despre
facebook
aplicatie