Gradul de utilizare a aplicațiilor a crescut cu 40% în al doilea trimestru

Gradul de utilizare a aplicațiilor a crescut cu 40% în al doilea trimestru
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 14 iul 2020

Timpul pe care utilizatorii îl alocă aplicațiilor a ajuns la un nivel record în al doilea trimestru al anului, asta și pe fondul izolării sociale forțate de pandemie.

Evenimente:
21 martie - Maraton Profit News TV Economia Sustenabila (ediția a II-a) – cu sprijinul: ACUE, Auchan, Liberty, OMV Petrom, Romgaz, Tinmar Energy, Transgaz, Hidroelectrica, Borsec, Nuclearelectrica
26 martie - Maraton Medika TV Inovație în estetică - cu sprijinul: Regina Maria
28 martie - Eveniment Profit.ro IMM (ediția a IV-a) - cu sprijinul: CEC Bank, Raiffeisen Bank, Porsche Finance Group Romania (Sharetoo - Abonamentul Auto), UniCredit Bank, Garanti BBVA și REI Grup

Urmărește-ne și pe Google News

În al doilea trimestru al anului, timpul total de utilizare a aplicațiilor mobile a ajuns la nivelul record de 200 miliarde de ore, conform App Annie. Este cel mai înalt nivel din toate timpurile, fiind în creștere cu 40% față de aceeași perioadă a anului trecut.

Interesul pentru aplicațiile mobile în al doilea trimestru, fie că a fost vorba de servicii de productivitate pentru munca de acasă sau produse din zona de entertainment și relaxare, s-a concretizat și în ceea ce privește numărul de download-uri respectiv veniturile dezvoltatorilor.

Facebook a “pus la pământ” mai multe aplicații de iPhone CITEȘTE ȘI Facebook a “pus la pământ” mai multe aplicații de iPhone

Aproape 35 de miliarde de download-uri au fost contorizate în această perioadă, în care veniturile dezvoltatorilor au ajuns la 27 miliarde de dolari (+15% YoY). Ambele cifre reprezintă recorduri absolute.

Google Play conduce în ceea ce privește numărul de download-uri, 25 miliarde, față de 10 miliarde pentru App Store. Dată fiind diferența în ceea ce privește numărul de utilizatori dintre cele două platforme, acest indicator ar fi putut fi mult mai înclinat în favoarea Android-ului.

Din cele 27 de miliarde de dolari investite de utilizatori în aplicații în al doilea trimestru, 17 miliarde merg către aplicațiile de iOS și doar 10 miliarde ajung la aplicațiile de Android. Apple face în continuare o treabă mult mai bună decât Google în ceea ce privește atragerea banilor.

Jocurile au acaparat și în această perioadă cea mai mare parte din bani. 19 miliarde din cele 27 de miliarde au fost cheltuite de utilizatori pe jocuri și micro-tranzacțiile din cadrul acestora.

viewscnt
Afla mai multe despre
aplicatii
jocuri
android
ios