Payten, parte a ASEE Group (Asseco Group), lider în soluții de plată, își continuă extinderea și face o nouă investiție strategică în eCommerce printr-un parteneriat cu liderul local în servicii și soluții software dedicate comerțului electronic, ContentSpeed.
1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară
Payten achiziționează astfel pachetul majoritar de acțiuni al ContentSpeed.
ContentSpeed este o agenție înființată în 2003.
„Încă de la înființarea companiei am avut viziunea că eCommerce-ul va deveni un factor important în scalarea și pregătirea afacerilor din România pentru viitor. Acest parteneriat vine ca o confirmare a eforturilor și rezultatelor companiei din ultimele două decenii. Dat fiind faptul că facem parte din Grupul Payten, misiunea noastră se va ușura prin accelerarea extinderii la nivel regional, ajutând jucătorii locali să își dezvolte afacerile internaționale și brandurile externe să intre în piața românească în plină expansiune”, a afirmat Radu Vîlceanu, CEO & founder ContentSpeed.
Portofoliul de clienți al ContentSpeed este format din retaileri tradiționali B2C, producători și companii de distribuție B2B din diferite industrii: FMCG, IT&C, produse cosmetice, fashion, bijuterii, pharma, librării și edituri, casă și grădină etc.