TikTok are o nouă problemă majoră: Cum să gestioneze conținutul în preajma alegerilor prezidențiale americane

TikTok are o nouă problemă majoră: Cum să gestioneze conținutul în preajma alegerilor prezidențiale americane
Profit.ro
Profit.ro
scris 18 sep 2020

TikTok, care este deja în centrul atenției din cauză că este o companie chineză și a fost amenințată de președintele Trump că activitățile sale vor fi închise în Statele Unite, mai are o problemă: cum să gestioneze conținutul în preajma alegerilor prezidențiale americane, transmite Reuters.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Cunoscută inițial pentru vide-urile postate de adolescenți, TikTok este tot mai mult o destinație pentru conținut politic. Hashtagurile Trump 2020 și Biden 2020 au atras cumultat peste 12 miliarde de vizualizări pe această aplicație, scrie News.ro.

Facebook va lansa anul viitor o pereche de ochelari inteligenți CITEȘTE ȘI Facebook va lansa anul viitor o pereche de ochelari inteligenți

Directorul pentru siguranță al TikTok, Eric Han, a declarat în primul său interviu referitor la abordarea companiei față de dezinformarea legată de alegeri, să obiectivul echipei sale este să se asigure că aplicția poate rămâne ca o platformă de divertisment și de ”auto-exprimare amuzantă”.

TikTok, care are 100 de milioane de utilizatori activi pe lună în SUA, își creează propria abordare a materialelor legate de alegeri, luând în considerare ceea ce a numit Han ”poveștile precaute” ale rețelelor de socializare consacrate.

Partenerii TikTok în verificarea informațiilor, Lead Stories și PolitiFact, au afirmat că au evaluat sute de video-uri din aplicație cu conținut înșelător, cum ar fi informația potrivită căreia candidata democrată pentru funcția de vicepreședinte al SUA, Kamala Harris, ar fi amenințat cu răzbunarea împotriva susținătorilor lui Trump.

Dar, spre deosebire de Facebook și Twitter, TikTok nu marchează conținutul înșelător postat de utilizatori. În schimb, TikTok păstrează analizele la nivel intern și le folosește pentru a elimina conținutul sau, mai rar, pentru a reduce numărul de persoane care îl vizualizează.

viewscnt
Afla mai multe despre
tiktok
sua