Serviciul de plăți al WhatsApp este disponibil, din nou, în Brazilia, după ce a fost suspendat inițial de Banca Centrală din această țară.
26 martie - Maraton Medika TV Inovație în estetică - cu sprijinul: Regina Maria
28 martie - Eveniment Profit.ro IMM (ediția a IV-a) - cu sprijinul: CEC Bank, Raiffeisen Bank, Porsche Finance Group Romania (Sharetoo - Abonamentul Auto), UniCredit Bank, Garanti BBVA și REI Grup
Mark Zuckerberg în persoană anunță relansarea serviciului de plăți integrat în WhatsApp, un serviciu esențial pentru planurile gigantului american de monetizare a aplicației.
Cu acest serviciu, Facebook speră să poată intermedia vânzări între companiile cu cont WhatsApp de business și cele peste 2 miliarde de utilizatori ai aplicației, iar Brazilia este un prim pas spre o disponibilitate globală.
Același sistem de plăți a fost la baza scandalului în urma căruia WhatsApp a pierdut câteva milioane de utilizatori, care au migrat spre Telegram și Signal. Pentru sistemul de plăți și serviciul aferent de shopping a făcut WhatsApp controversatele modificări din condițiile de utilizare.
Inițial, serviciul de plăți a fost lansat în Brazilia în iunie 2020. La câteva zile după lansare, însă, Banca Centrală a decis suspendarea acestuia, pentru a investiga eventualele efecte negative asupra sistemului monetar al țării.
Facebook a primit acum autorizație de funcționare pentru serviciul de plăți și va realiza o implementare treptată a acestuia, pe parcursul următoarelor săptămâni.
Pentru a-l folosi, utilizatorii WhatsApp din Brazilia trebuie să înregimenteze un card emis de una din băncile cu care serviciul de plăți funcționează.