Acțiunile Trump Media au scăzut cu peste 15%, după ce compania a anunțat autoritățile de reglementare că va emite milioane de acțiuni, declinul având loc în timp ce Donald Trump se afla într-o sală de judecată din Manhattan pentru începerea procesului său penal pentru acuzații legate de bani plătiți pentru cumpărarea tăcerii lui Stormy Daniels privind relația sa cu aceasta, transmite CNBC.
Serviciul de streaming Disney+ urmează să introducă așa-zise canale de conținut, similare posturilor tradiționale de cablu.
Compania McDonald’s a instalat primul panou publicitar care miroase a cartofi prăjiți, pe o stradă din Olanda
Nike cheltuie mai mult pentru Jocurile Olimpice de la Paris din acest an decât pentru oricare dintre jocurile anterioare, potrivit unor directori de vârf, în timp ce marca de îmbrăcăminte sportivă din SUA se lansează într-un impuls de marketing despre care speră că va relansa vânzările slabe și va ajuta la concurența cu rivalii mai puternici, transmite Reuters.
Entități apropiate de premierul ungar Viktor Orban au participat în secret la preluarea principalului post TV de știri european, Euronews, conform unei investigații realizate de media maghiare, franceze și portugheze, citată de AFP.
Ducele și ducesa de Sussex vor fi producătorii executivi a două noi seriale de nonficțiune pe Netflix, axate pe lifestyle și pe polo, anunță The Guardian.
Pe 21 mai 2024 are loc la București cea de-a doua ediție a conferinței DESTINAȚII VIZIONARE, singurul eveniment de management și marketing de destinație din România.
Andrei Pașa a avut propunerea de logo care a avut scorul cel mai mare, iar creația lui va deveni imaginea stațiunii Mamaia.
Această seară va aduce în fața telespectatorilor un avocat al noului val, al cărui renume a fost creat pentru prima dată în orașul de pe malul Begăi. Avocatura din Timișoara urmează un curs crescendo, iar acest oraș își trimite liderii la București, în studioul Profit NEWS TV.
Alphabet, compania-mamă a Google, ia în considerare o ofertă pentru HubSpot, companie de software pentru marketing, cu o valoare de piață de $35 de miliarde.