BuzzFeed se împarte în două divizii, care se vor concentra pe știri și entertainment

BuzzFeed se împarte în două divizii, care se vor concentra pe știri și entertainment
Profit.ro
Profit.ro
scris 24 aug 2016

Publicația online BuzzFeed se împarte în două divizii, care se vor concentra pe știri și entertainment, a anunțat Jonah Peretti, CEO-ul companiei, într-un e-mail adresat angajaților site-ului, informează Reuters.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

Decizia înființării a două departamente distincte - BuzzFeed News și BuzzFeed Entertainment Group - a fost luată într-o perioadă în care companiile online luptă din răsputeri pentru a găsi un echilibru între publicarea de știri politice și acoperirea mediatică a unor evenimente mai ”ușoare”, care se reflectă în știri de entertainment, lifestyle și despre rețelele de socializare, scrie News.ro.

BuzzFeed va integra anumite departamente deja existente, precum cel de sănătate și cel de știri video, în cadrul BuzzFeed News, o divizie ce va fi coordonată de Ben Smith, editorul-șef al BuzzFeed.

”În această structură nouă, înregistrările video nu vor mai fi responsabilitatea unui singur departament. Să avem un departament video unic în 20016 echivalează cu deținerea unui departament mobil”, a explicat Jonah Peretti în acel e-mail adresat angajaților companiei.

BuzzFeed Entertainment Group va deveni ”departamentul-umbrelă” pentru toate știrile de entertainment și va fi coordonat de Ze Frank, președintele BuzzFeed Motion Pictures, care își va asuma funcția de președinte al BuzzFeed Entertainment.

Lamborghini anticipează dublarea producției până în 2019, după lansarea unui SUV CITEȘTE ȘI Lamborghini anticipează dublarea producției până în 2019, după lansarea unui SUV

”În loc să organizăm un nou format sau o nouă tehnologie, ne vom organiza activitatea, pentru a profita pe deplin de numeroasele formate și tehnologii”, a adăugat Jonah Peretti.

Compania BuzzFeed este cunoscută pentru chestionarele și articolele sale caracteristice spațiului online și încearcă să atragă un public diferit, alcătuit din utilizatori tineri, care au un tipar de ”consum” al informației diferit de cel al părinților lor. 

viewscnt
Afla mai multe despre
buzzfeed