Walt Disney Company a format un grup de conținut internațional pentru a-și extinde serviciile de streaming la nivel global, acesta urmând să fie condus de directorul pentru streaming Rebecca Campbell, care va fi subordonată directorului general Bob Chapek, transmite CNBC.
26 martie - Maraton Medika TV Inovație în estetică - cu sprijinul: Regina Maria
28 martie - Eveniment Profit.ro IMM (ediția a IV-a) - cu sprijinul: CEC Bank, Raiffeisen Bank, Porsche Finance Group Romania (Sharetoo - Abonamentul Auto), UniCredit Bank, Garanti BBVA și REI Grup
”Conținutul foarte bun este cel care determină succesuș serviciilor de streaming și sunt încântată să am oportunitatea de a lucra și mai strâns cu creatori talentați de pe piațele noastre internaționale, care produc povești noi cu relevanță locală, spre mulțumirea audienței noastre la nivel global”, a afirmat Campbell într-un comunicat.
CITEȘTE ȘI FOTO Se poate și mai mult: O pensionară a primit o factură la gaze de peste 33 milioane leiNumărul abonaților Disney a crescut în mod constant în ultimele câteva luni, dar nu în ritmul exploziv înregistrat în timpul pandemiei, scrie News.ro
În trimestrul patru fiscal, încheiat pe 2 octombrie 2021, Disney a atras 2,1 milioane de abonați pentru Disney+, în scădere de la 12,6 milioane în trimestrul anterior.
Cu toate acestea, Chapek a reiterat în noiembrie, la publicarea datelor, că obiectivul companiei este să ajungă la 230-260 de milioane de abonați ai Disney+ până în 2024.
Compania a anunțat miercuri că numărul total al abonaților serviciilor Disney+, ESPN+ și Hulu a depășit 179 de milioane la sfârșitul anului dfiscal 2021. Nu este clar care este numărul de abonați ai fiecărui serviciu.