Europa și America de Sud au depășit, anul trecut, America de Nord în ceea ce privește consumul de televiziune, potrivit unui studiu realizat de Glance (Global Audience & Content Evolution), citat de Variety.
26 martie - Maraton Medika TV Inovație în estetică - cu sprijinul: Regina Maria
28 martie - Eveniment Profit.ro IMM (ediția a IV-a) - cu sprijinul: CEC Bank, Raiffeisen Bank, Porsche Finance Group Romania (Sharetoo - Abonamentul Auto), UniCredit Bank, Garanti BBVA și REI Grup
Frédéric Vaulpré, vicepreședinte al Glance, a declarat la MipTV: „La nivel global, vedeți că, din 1982, consumul TV a rămas foarte stabil. Diferența vine de la diferite regiuni. Ce este surprinzător este să vedem că acum regiunea numărul unu în ceea ce privește consumul de TV este Europa, urmată de America de Sud”, scrie News.ro.
CITEȘTE ȘI Armata Selectării Atente a Plasticului (ASAP), program de colectare selectivă a deșeurilor în școli, lansat deja în București, se extinde în Brașov. Obiectiv: implementarea în toate școlile din România până la finalul lui 2025În medie, la nivel global, consumul zilnic de TV era de 2 ore și 54 de minute, potrivit cercetării Glance, ceea ce înseamnă o creștere cu 6 minute față de media pe anul 2019.
Interesant este că timpul mediu petrecut de adulții tineri în fața televizoarelor a crescut cu 2 minute față de anul anterior. Rămâne de văzut dacă această creștere se va menține odată ce restricțiile luate în contextul pandemiei vor fi relaxate.
CITEȘTE ȘI Janos Egly, Executive Director Accenture Industry X RomaniaEuropa este regiunea unde a fost înregistrată cea mai mare creștere (în medie, 15 minute pe zi), în timp ce America de Nord a cunoscut o scădere (cu 8 minutes, în medie) față de 2019. Totuși, SUA au înregistrat o creștere de 10% în aprilie 2020, când au fost aplicate și primele măsuri de distanțare socială.
Cât privește SVOD, prezentarea Glance, bazată pe un studiu Nielsen, a arătat că SUA au înregistrat o creștere de aproximativ 10% a numărului de minute față de anul trecut.
CITEȘTE ȘI EFdeN, cu sprijinul ENGIE, pune România pe harta inovației sustenabile. Prestigioasa competiție de locuințe solare, Solar Decathlon Europe 2023, se va desfășura la BucureștiFrancezii au urmărit în 2020 Netflix de aproximativ două ori mai mult decât în 2019.
„The Queen’s Gambit” a fost cea mai urmărită miniserie în trimestrul al patrulea, în Marea Britanie, Spania, Germania și Italia, iar „The Crown” a fost cel mai urmărit serial în Franța, unde miniseria s-a clasat pe locul al treilea, după „How to Get Away With Murder”.
CITEȘTE ȘI Cum s-a schimbat mediul de afaceri din România în ultimii 30 de ani: O istorie povestită prin ochii consultanței, cu liderii PwC (I)„Emily in Paris” a ajuns în top 5 al trimestrului patru în Spania, Germania și Italia, dar nu și în Franța și Marea Britanie.