ULTIMA ORĂ Măsură în sprijinul mass media: mesajele de interes public nu vor mai "mânca" din spațiile de publicitate

ULTIMA ORĂ Măsură în sprijinul mass media: mesajele de interes public nu vor mai "mânca" din spațiile de publicitate
Profit.ro
Profit.ro
scris 29 mar 2020

Ultima Ordonanță militară adoptată de Ministerul Afacerilor Interne în scopul frânării escaladării pandemiei de coronavirus prevede că mesajele de interes public ale autorităților, legate de pandemie, dar și cele sponsorizate de entități private, care trebuie difuzate obligatoriu de către mass media, nu vor mai "mânca" din spațiile de publicitate.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

"În perioada în care este instituită starea de urgență, alertele sanitare, comunicatele, textele, materialele fotografice și audio-video cu mesaje de interes public care sprijină măsurile de prevenire a răspândirii COVID-19, guvernamentale și/sau sponsorizate de către operatorii economici publici sau privați, persoane fizice sau organizații neguvernamentale, vor fi mediatizate gratuit și se vor adăuga ca timp suplimentar spațiului alocat pentru publicitate", prevede Ordonanța.

"Mesajele de utilitate publică se vor adăuga ca timp suplimentar spațiului alocat pentru publicitate, pentru a nu afecta resursele financiare pentru mass media", a declarat ministrul de Interne, Marcel Vela.

Actul normativ precizează că difuzarea categoriilor de mesaje menționate va fi solicitată radiodifuzorilor sau instituțiilor mass-media de către Grupul de comunicare strategică din cadrul Comitetului Național pentru Situații Speciale de Urgență, acestea urmând să fie identificate în momentul difuzării cu mențiunea „Mesaj de utilitate publică”.
 

viewscnt
Afla mai multe despre
mesaje de interes public coronavirus
televiziuni spatii publicitate