Frații Pavăl majorează capitalul social al retailerului Dedeman cu 200 de milioane de lei

Frații Pavăl majorează capitalul social al retailerului Dedeman cu 200 de milioane de lei
Cristina Dobreanu
Cristina Dobreanu
scris 23 iul 2016

Dragoș și Adrian Pavăl, proprietarii retailerului de bricolaj Dedeman, au decis la finalul lunii iunie majorarea capitalului social al companiei cu 200 de milioane de lei, prin emiterea de noi părți sociale. În urma acestei decizii, structura acționariatului a rămas neschimbată.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară

”Din profitul net realizat și nerepartizat la 31.12.2015, în sumă totală de 397.156.415,35, suma de 200.000.000 de lei se repartizează pentru majorarea capitalului social (...) astfel încât capitalul social se modifică de la suma de 600.000.000 de lei lei, din care 193.830 lei reprezintă aport în natură, la suma de 800.000.000 de lei, din care 193.830 lei în natură”, se arată în decizia acționarilor.

Acționarii retailerului Dedeman sunt Dragoș Pavăl, cu o cotă de 60%, și Adrian Pavăl, cu o cotă de 40%.

Dedeman, cel mai mare jucător de pe piața de profil din România, a avut anul trecut un profit net de 563 de milioane de lei (127 de milioane de euro) cu 35% mai mare față de câștigul de 415 milioane de lei (93,4 milioane de euro) raportat în 2014.

CITEȘTE ȘI Dedeman a avut anul trecut un profit record de aproape 130 de milioane de euro

Afacerile Dedeman ar putea depăși în acest an pragul de un miliard de euro, dacă ținem cont că în 2015 vânzările au fost de 4,36 de miliarde de lei (980 de milioane de euro), potrivit datelor raportate la Ministerul de Finanțe.

Compania a avut anul trecut 7.656 de angajați.

Dedeman este prezent pe piață din anul 1992 și are, în prezent, o rețea de 42 de magazine, cu suprafețe cuprinse între 7.500 și 18.000 de metri pătrați și peste 45.000 de produse în fiecare unitate.

Retailerul de bricolaj are în plan noi deschideri de magazine, dar cel puțin patru orașe sunt clar definite pe harta Dedeman: Satu Mare, Oradea, Giurgiu și Slobozia.

Principalii jucători din piața locală de bricolaj sunt Dedeman, Praktiker, Hornbach, Leroy Merlin, Brico Dépôt sau Mr Bricolage.

viewscnt
Afla mai multe despre
dedeman
dragos paval
bricolaj
majorare capital social