Producătorul român de mobilă Lemet vrea să-și crească exporturile și își face departament special

Producătorul român de mobilă Lemet vrea să-și crească exporturile și își face departament special
Ana Maria Petcana
Ana Maria Petcana
scris 8 feb 2017

Producătorul român de mobilă Lemet, deținut de antreprenorul Alexandru Rizea, vrea să-și majoreze exporturile și înființează un departament special în acest an. De asemenea, compania și-a bugetat investiții de 20 milioane lei în extinderea rețelei de magazine Lem’s în orașele unde nu este încă prezent, lărgirea portofoliului de produse și dezvoltarea capacității de producție. 

Evenimente:
21 martie - Maraton Profit News TV Economia Sustenabila (ediția a II-a) – cu sprijinul: ACUE, Auchan, Liberty, OMV Petrom, Romgaz, Tinmar Energy, Transgaz, Hidroelectrica, Borsec, Nuclearelectrica
26 martie - Maraton Medika TV Inovație în estetică - cu sprijinul: Regina Maria
28 martie - Eveniment Profit.ro IMM (ediția a IV-a) - cu sprijinul: CEC Bank, Raiffeisen Bank, Porsche Finance Group Romania (Sharetoo - Abonamentul Auto), UniCredit Bank, Garanti BBVA și REI Grup

Urmărește-ne și pe Google News

“Până acum ponderea exporturilor în vânzările noastre a fost foarte mică. Intenționăm ca în acest an să organizăm un departament de export și să începem o activitate susținută în acest sens”, a declarat directorul general și fondatorul Lemet, Alexandru Rizea.

Fabrica Lemet din Brebu (județul Prahova) a fost înființată în 1991, halele de producție și depozitare ocupând o suprafață de peste 40.000 metri pătrați. Compania a dezvoltat brandul de magazine Lem’s pentru desfacerea produselor sale, iar în prezent rețeaua are o suprafață totală de vânzare de aproximativ 70.000 mp, cu 76 de magazine în țară, 9 proprii și 67 în sistem franciză, iar investiția medie într-un magazin se ridică la 1,5 milioane de lei. 

“În 2016 am deschis 6 magazine mari, dintre care 3 în centre comerciale importante din țară, am angajat oameni noi, am pus în funcțiune capacități de producție și tehnologii noi, iar pentru anul în curs avem în continuare planuri importante de extindere și dezvoltare. Am planificat investiții în valoare de aproximativ 20 milioane lei”, spune Alexandru Rizea, director general Lemet 

Lemet este prezent pe piață de 25 de ani, și a încheiat anul 2016 cu o cifră de afaceri de 312 milioane lei, în creștere cu 12% comparativ cu anul anterior.

Afacerile Cemacon au crescut anul trecut cu 28%, la 86,8 milioane lei, și au generat un profit net de 5 milioane lei CITEȘTE ȘI Afacerile Cemacon au crescut anul trecut cu 28%, la 86,8 milioane lei, și au generat un profit net de 5 milioane lei

Pe platforma Lemet de la Brebu și în rețeaua națională de magazine Lem’s lucrează peste 1.350 de angajați. 

Portofoliul de produse Lemet conține sisteme modulare de mobilier, iar coșul mediu de cumpărături din magazinele Lem’s este de 2.200 lei.

“Diversificarea portofoliului de produse este un  punct foarte important pentru noi în care investim în ficare an foarte multă pasiune și energie. Numai în 2016 am introdus o colecție completă de scaune de birou și am înnoit oferta de dormitoare, precum și produse de tapițerie cu noi modele de canapele, inclusv cu recliner. Dacă în 2008 aveam în portofoliu 800 de produse individuale, astăzi oferta noastră este de 12.000 de produse individuale de mobilier”, a încheiat Alexandru Rizea

Pe poarta fabricii ies anual peste 250.000 module de mobilă.

viewscnt
Afla mai multe despre
lemet
magazine
afaceri
investiții