Alianță în eCommerce-ul local pentru a sprijini magazinele online românești să intre pe piața din Polonia

Alianță în eCommerce-ul local pentru a sprijini magazinele online românești să intre pe piața din Polonia
Profit.ro
Profit.ro
scris 9 dec 2019

Blugento, companie clujeană specializată în furnizarea de soluții de eCommerce bazate pe platforma Magento, Frisbo, platformă de smart efulfillment, Coletaria.ro, jucător în expedierea și livrarea coletelor, parte a grupului Packeta, și VE Global, companie specializată în construirea de tool-uri de eCommerce pentru creșterea audienței, a numărului de conversii și pentru optimizarea investițiilor de marketing, pun bazele unui acord comercial prezentat ca urmărind sprijinirea magazinelor online din România în vânzarea produselor în Polonia.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară
ULTIMA ORĂ Percheziții DNA la locuințele parlamentarilor PSD Dorel Căprar și Florin Tripa, la sediul PSD Arad și la DRDP Timișoara CITEȘTE ȘI ULTIMA ORĂ Percheziții DNA la locuințele parlamentarilor PSD Dorel Căprar și Florin Tripa, la sediul PSD Arad și la DRDP Timișoara

Prima etapă din procesul de extindere al vânzărilor în Polonia presupune realizarea unui audit al activității magazinelor online, urmat de o analiză a shop-urilor pe verticalele în care activează. Ulterior, antreprenorii vor primi un plan de acțiuni în care vor fi implicate toate companiile partenere, astfel încât managerii companiilor să poată avea vizibilitate și predictibilitate pe tot procesul de extindere a vânzărilor în Polonia.

Argumentele avansate de inițiatori sunt că, la nivel general, extinderea portofoliului de produse către clienții din afara României aduce vânzări mai mari cu 15 - 20% pentru magazinele online, dar potențialul de creștere poate fi și mai mare, luând în considerare evoluția industriei de eCommerce din Polonia, estimată anul acesta la o valoare de peste 11 miliarde de euro, doar pe segmentul B2C.

viewscnt
Afla mai multe despre
ecommerce
polonia
vanzari