AmRest, compania care a adus Burger King în România, anunță că, odată cu deschiderea a trei noi restaurante în septembrie, și-a dublat business-ul în doar trei săptămâni și vrea să se extindă

AmRest, compania care a adus Burger King în România, anunță că, odată cu deschiderea a trei noi restaurante în septembrie, și-a dublat business-ul în doar trei săptămâni și vrea să se extindă
Profit.ro
Profit.ro
scris 29 sep 2020

AmRest, una dintre cele mai mari platforme europene de restaurante și servicii alimentare, a anunțat luni că a împlinit un an de când activează pe piața din România, iar în luna septembrie, odată cu deschiderea a trei noi restaurante, Burger King și-a dublat business-ul în doar trei săptămâni. Într-un an de prezență în România s-au vândut peste 25.000 de burgeri Whopper, 662.000 de burgeri și 40.000 kg de cartofi prăjiți.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

”Burger King România, operat de către AmRest, una dintre cele mai mari platforme europene de restaurante și servicii alimentare, a împlinit un an pe piața din România. După ce a inaugurat trei noi restaurante numai în luna septembrie, Burger King România se poate lăuda cu atingerea tuturor obiectivelor strategice, inclusiv cu deschiderea unui restaurant în plină stare de urgență – Burger King Universitate”, a anunțat compania.

În primul an, conform planului strategic, Burger King a deschis șase noi restaurante, scrie News.ro.

Mai dispare un brand de lux de pe Calea Victoriei. ING Bank deschide o sucursală fanion în locul magazinului Emporio Armani CITEȘTE ȘI Mai dispare un brand de lux de pe Calea Victoriei. ING Bank deschide o sucursală fanion în locul magazinului Emporio Armani

”În plus, compania a integrat într-un timp record, în timpul pandemiei, serviciul de food delivery prin parteneriate cu aplicațiile de delivery și ulterior a dezvoltat serviciile de take away și de pick-up. De asemenea, în luna septembrie, odată cu deschiderea a trei noi restaurante – Promenada, Băneasa Mall Feeria și Piața Sudului – Burger King și-a dublat business-ul în doar trei săptămâni”, mai arată compania.

Într-un singur an de la intrarea pe piața din România, în cele șase restaurante Burger King deschise s-au vândut peste 25.000 de burgeri Whopper, 662.000 de burgeri și 40.000 kg de cartofi prăjiți.

Compania are 250 de angajați care au stat la dispoziția clienților

“Putem spune că după primul an de la lansarea din România ne-am atins principalele obiective. Ne-am propus ca în primul an să creăm o rețea de restaurante care leagă cele mai importante zone ale Bucureștiului, iar de când am intrat pe piața din România am avut ca obiectiv principal în planul nostru strategic deschiderea a șase noi restaurante. În mai puțin de un an ne-am atins acest obiectiv iar acum suntem concentrați pe creșterea continuă a brand-ului, să avem în continuare clienți mulțumiți și bineînțeles, să continuăm expansiunea atât în București, cât și în țară”, a declarat Daniel Ryska, regional director CE & SEE

AmRest Holdings, SE este cel mai mare operator de restaurante multi-brand tip franciză din Europa, cu un portofoliu ce cuprinde 10 branduri în 25 de țări. AmRest operează francize pentru branduri precum KFC, Pizza Hut, Starbucks și Burger King, pentru mărcile proprii Sushi Shop, Pokai, La Tagliatella, Bacoa, Blue Frog și KABB. În România, AmRest operează Starbucks și lanțul de restaurante Burger King.

Zilnic, peste 11 milioane de clienți vizitează restaurantele Burger King din întreaga lume. Înființat în 1954, Burger King este al doilea cel mai mare lanț de restaurante cu servire rapidă din lume.

viewscnt
Afla mai multe despre
amrest
burger king