Casa de modă italiană de lux Dolce & Gabbana a înregistrat, în ultimul an și jumătate, o creștere a vânzărilor online la o cotă de 10% din vânzările totale, într-un trend în continuare în urcare, spre 13%, pe fondul restricțiilor din pandemia de coronavirus, care au închis inclusiv magazinele companiei. Brandul remarcă însă faptul că această creștere a vânzărilor online i-a permis să ajungă mai mult pe piețe care anterior erau considerate secundare, precum România, Croația și Polonia.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
„Digitalizarea a depășit limitele consumului. Am atins țări care anterior erau nesemnificative, cum ar fi Croația, România și Polonia, care sunt acum în continuă creștere datorită vânzărilor digitale", spune Alfonso Dolce, CEO Dolce & Gabbana.
Anual, compania are afaceri de 800-900 milioane euro.
Dolce&Gabbana a deschis, în franciză, primul magazin monobrand în România în 2013, în hotelul JW Marriott din București.