Retailerul online evoMAG investește 50.000 de euro într-un sistem de tip Warehouse Management System (WMS), ca parte a strategiei de creștere a vânzărilor în 2020.
1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară
Sistemul de management al depozitului are ca obiectiv îmbunătățirea timpilor de livrare a produselor către clienții finali, ca urmare a automatizării operațiilor cu stocul.
CITEȘTE ȘI Regimul articolelor pirotehnice pregătit să fie înăsprit: Interzis la petarde și pocnitori. ”Sunt aruncate la ore nepotrivite sau excesiv, conducând la lipsa somnului, spaimă sau crize.”Magazinul online comercializează circa 170.000 de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, auto, de îngrijire personală, sport & fitness, asigurări și produse destinate nou-născuților.
evoMAG, companie românească de familie, a fost fondată în 2005 de Mihai Pătrașcu, care ocupă, în continuare, poziția de director general.