Farmec deschide un magazin la Brașov și ajunge la 8 unități

Farmec deschide un magazin la Brașov și ajunge la 8 unități
Ana Maria Petcana
Ana Maria Petcana
scris 29 sep 2016

Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, continuă extinderea rețelei de magazine la nivel național cu o nouă unitate la Brașov și ajunge la 8 unități. De la începutul anului Farmec a mai deschis magazine în Timișoara, București și Constanța.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară

Situat central, în Piața Sfatului, noul magazin Farmec are o suprafață totală de 60 metri pătrați, peste 400 de produse și a necesitat o investiție de 55.000 euro, fondurile fiind alocate pentru proiectare, design, mobilier și instalații.

„Inaugurarea primului magazin Farmec la Brașov face parte din strategia de extindere a rețelei de magazine Farmec în țară. Ne-am propus ca până la finalul anului 2016 să investim 200.000 de euro în deschiderea și modernizarea magazinelor proprii în țară”, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec.

În prezent, rețeaua magazinelor Farmec numără 8 spații, în: Cluj Napoca (3 magazine), Arad, Sibiu, Târgu Mureș, Timișoara și Brașov. În ceea ce priveste deschiderea de magazine în noi locații, Farmec are în vedere inaugurarea alor 3 spații până la finele anului 2016.

Lantmännen Unibake a cumpărat Frozen Bakery, producătorul de chifle pentru hamburgeri McDonald\'s în România CITEȘTE ȘI Lantmännen Unibake a cumpărat Frozen Bakery, producătorul de chifle pentru hamburgeri McDonald's în România

Compania înregistrează anual o medie de 12.000 clienți, persoane fizice, în magazinele de brand. Valoarea medie a coșului de cumpărături pentru comerțul tradițional este de aproximativ 50 lei, în timp ce în cazul primului magazin deschis recent în Capitală, aceasta valoare este de 84 lei, o sumă peste media înregistrată la nivel național.

Producătorul deține magazine sub brandurile Farmec și Gerovital, acesta din urmă fiind destinat centrelor comerciale.

Farmec Cluj-Napoca a avut în 2015 vânzări de 172,5 milioane de lei (38,8 milioane euro) în creștere cu aproape 14% față de cele 152,1 milioane de lei (34,1 milioane de euro) înregistrate în anul precedent. Compania a înregistrat anul trecut un profit de 14 milioane de lei (3,1 milioane de euro) aproape dublu față de câștigul raportat în anul precedent.

Printre principalii competitori ai companiei se numără Cosmetic Plant, Elmiplant, Gerocossen.

viewscnt
Afla mai multe despre
magazin farmec