FrieslandCampina România își creează un departament de dezvoltare a relației cu fermierii

FrieslandCampina România își creează un departament de dezvoltare a relației cu fermierii
Ana Maria Petcana
Ana Maria Petcana
scris 20 dec 2016

FrieslandCampina,  al treilea producător de lactate din România, și-a creat un departament de dezvoltare a relației cu fermierii, care va fi condus de către Laurențiu Gioroc, anterior marketing manager al companiei.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară

Departamentul de Dezvoltare a relației cu fermierii are rolul de a monitoriza implementarea programelor de dezvoltare a fermelor din Ardeal care furnizează laptele pentru brandul Napolact și  creșterea sustenabilă a rețelei de ferme partenere a FrieslandCampina România, potrivit companiei.

Laurențiu Gioroc, 39 de ani, și-a început cariera în vânzări în anul 1997, iar în 2001 s-a îndreptat către marketing, acumulând până în prezent 19 ani de experiență în industria FMCG și industria tutunului. S-a alăturat echipei FrieslandCampina începând cu ianuarie 2013, din poziția de Marketing Manager pe categoria brânzeturi.

Printre proiectele în care este implicat departamentul Dairy Development se regăsește programul de dezvoltare a relației cu fermierii parteneri din Ardeal și încheierea de noi parteneriate cu fermierii din zonă.

După achiziția Covalact, Lactalis va controla aproape un sfert din piața locală de lactate, estimată la 800 milioane euro CITEȘTE ȘI După achiziția Covalact, Lactalis va controla aproape un sfert din piața locală de lactate, estimată la 800 milioane euro

Acest parteneriat include programe de pregătire pentru fermieri, pe diverse teme de interes pentru aceștia, cum ar fi: creșterea calității și cantității laptelui furnizat de ferme, scăderea costurilor pentru fermieri, creșterea numărului de vaci per fermă până la o dimensiune optimă pentru a asigura sustenabilitatea acestora pe termen lung și reducerea pierderilor.

“Departamentul își propune să sprijine fermierii în mod proactiv și în același timp să extindă lista de ferme partenere care contribuie la dezvoltarea brand-ului Napolact, cel mai important brand din portofoliul nostru. Departamentul se va asigura că partenerii noștri fermieri au acces la resurse și cunoștințe de ultimă generație,” a declarat Laurențiu Gioroc, manager departament Dezvoltare a relației cu fermierii.

FrieslandCampina a arătat în nenumărate rânduri că focusul companiei va fi pe brandul Napolact.

Compania are în portofoliu brandurile Napolact, Mili, Oke și Campina. Compania produce și mărci private pentru retaileri.

Începând din 2007, FrieslandCampina a renunțat la mai multe fabrici pe care le deținea în România și le considera ineficiente: Deta și Satu Mare în 2007, Huedin în 2008, Țaga în 2013 și Carei în 2015. Unitatea din Țaga, unde este produsă brânza de Năsal, și-a reluat activitatea pe final de 2014, dar producția este realizată de Fabrica de Brânzeturi Transilvania în urma unui acord cu Friesland.

În prezent, compania își derulează activitatea în două fabrici, în localitățile Baciu (Cluj) și Târgu-Mureș (Mureș), unde produce iaurt, sana, lapte bătut, telemea, iar producția de cașcaval a subcontractat-o altor producători din România.
 

viewscnt
Afla mai multe despre
frieslandcampina
departament
fermieri