Retailerul elen de jucării Jumbo a revenit pe creștere în România, consemnând primul avans lunar de la începutul anului.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Vânzările Jumbo pe piața locală au urcat cu 3% în iulie raportat la perioada similară a anului trecut, după scăderi în fiecare lună din acest an.
În perioada ianuarie-iulie, vânzările Jumbo România au scăzut cu 5% în ritm anual.
La nivelul grupului, vânzările Jumbo au crescut cu 3% în iulie și cu aproximativ 11% de la începutul anului, în pofida condițiilor de piață nefavorabile.
“Lanțul global de aprovizionare a fost violent perturbat, iar echilibrul a fost definitiv răsturnat, provocând o criză severă și continuă în comerțul cu amănuntul. În aceste condiții, vânzările nu pot egala perioada de dinaintea pandemiei și nici nu favorizează decizii sau dezvoltări ambițioase în afaceri”, arată compania într-o notă pentru investitori.
Jumbo deține 15 hipermarketuri în România, dintre care 4 în București-Ilfov și câte unul în orașele Timișoara, Oradea, Arad, Ploiești, Pitești, Constanța, Suceava, Bacău, Brăila, Brașov și Craiova, ultimul deschis toamna trecută.