JYSK România obține vânzări record, în pofida restricțiilor din pandemie

JYSK România obține vânzări record, în pofida restricțiilor din pandemie
Florentina Dragu
Florentina Dragu
scris 26 nov 2020

JYSK România a obținut rezultate record în acest an, în pofida restricțiilor impuse de autorități pe fondul pandemiei de coronavirus, care au afectat vânzările din prima parte a anului.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară

Subsidiara locală a retailerului scandinav de mobilă și decorațiuni omonim a închis toate magazinele fizice timp de două luni în primăvară.

“După ieșirea din starea de urgență și redeschiderea magazinelor fizice, clienții au revenit în magazinele JYSK, pe măsură ce restricțiile au fost ridicate. De asemenea, în perioada verii, retailerul scandinav a inaugurat mai multe magazine noi, ajungând în prezent la 93 de magazine în România”, potrivit JYSK România.

JYSK continuă expansiunea în România CITEȘTE ȘI JYSK continuă expansiunea în România

JYSK a raportat afaceri de 612,5 milioane de lei în anul financiar 2019/2020, în creștere cu 5,3% față de anul precedent, când afacerile au atins un nivel record la acel moment de 582 milioane de lei. Profitul brut (EBIT) a urcat cu 8,4%, de la 75,6 milioane la 81,9 milioane de lei.

Avansul a frânat însă puternic comparativ cu anul financiar 2018/2019, când afacerile au crescut cu 20,5%, iar profitul cu aproape 13%, reflectând impactul restricțiilor.

“A fost un an complicat, cu multe suișuri și coborâșuri, cu momente la care nu credeam că vom fi martori. Închiderea subită a tuturor magazinelor a fost urmată de o redeschidere în condiții de siguranță pentru clienții și angajații noștri. Am reușit să obținem aceste rezultate datorită implicării colegilor noștri, care au făcut față multor schimbări, atât interne, cât și externe, și s-au adaptat în permanență. Apoi, în această perioadă, casa a devenit mult mai importantă pentru fiecare din noi. Clienții și-au dorit să își reamenajeze locuința sau să aibă mai mult confort acasă”, a declarat Alex Bratu, Country Manager JYSK România și Bulgaria.

Printre produsele care au înregistrat cele mai mari creșteri față de anul trecut se numără lenjeriile de pat, saltelele și textilele pentru casă, iar cele mai vândute produse au fost mobilierul și saltelele.

JYSK a inaugurat primul magazin din România în anul 2007, în Oradea, în prezent având o rețea națională de 93 de magazine și 885 de angajați.

JYSK este unul dintre cei mai importanți retaileri de mobilă și decorațiuni interioare din Europa, cu afaceri anuale de peste 4 miliarde de euro. Grupul desfășoară operațiuni în 51 de țări și are peste 23.000 de angajați și circa 3.000 de magazine. 

viewscnt
Afla mai multe despre
jysk romania
vanzari record
jysk mobila
rezultate financiare
pandemie
coronavirus