Lanțul de magazine de înghețată artizanală Emilia Cremeria intră în rebranding, își stabilește centrul business-ului în România și vrea extinderea în SUA și Asia

Lanțul de magazine de înghețată artizanală Emilia Cremeria intră în rebranding, își stabilește centrul business-ului în România și vrea extinderea în SUA și Asia
Profit.ro
Profit.ro
scris 18 nov 2019

Emilia Cremeria, lanțul de magazine de înghețată artizanală, va iniția un proces de rebranding, în urma căruia își va schimba denumirea în Gioelia Cremeria Italiana, susținând că are aproximativ 1.500 de cereri de francize.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Compania își va stabili sediul central al business-ului în România, iar Alexandru Sautner devine director comercial la nivel internațional.

ANCOM atenționează asupra ofertelor online de Black Friday - la ce anume trebuie maximă atenție CITEȘTE ȘI ANCOM atenționează asupra ofertelor online de Black Friday - la ce anume trebuie maximă atenție

În România, Alexandru Sautner deține nouă magazine în regie proprie, în București, Timișoara, Cluj și Constanța. Odată cu noua structură se schimbă și obiectivele de business ale companiei, iar direcția principală se va îndrepta către extindere pe plan mondial prin intermediul acordării de francize.

”Luăm în calcul să încheiem parteneriate de afaceri în regim de franciză în perioada următoare. Numai în acest moment avem aproximativ 1.500 de cereri de francize din toată lumea. Suntem deja în discuții pentru a intra pe piața din SUA și din Asia, dar și în alte țări din Europa. Succesul înregistrat în România a dat încredere echipei de management că există potențial dacă urmăm același principii: calitate, tradiție, pasiune și noutate. Vom continua dezvoltarea și pe piața românească și avem în vedere prezența în toate marile orașe. În următoarele luni vom deschide prima locație în franciză, la Craiova. În 2020 vom fi la Brașov, în noul mall. Urmează Oradea, Sibiu, Iași și alte orașe în funcție de oportunitățile care vor apărea", spune Alexandru Sautner, CCO Gioelia Cremeria Italiana.

Investiția într-un magazin nou este între 120.000 de euro și 200.000 de euro, depinzând de mărimea locației. Cifra de afaceri proprie fiecărui magazin oscilează între 300.000 de euro și 500.000 de euro pe an.

În 2018, business-ul din România a înregistrat o cifră de afaceri de aproape 4 milioane de euro, dublă față de anul 2017. Pentru 2019 este estimată o creștere a cifrei de afaceri cu aproximativ 20% față de anul 2018.

Goioelia Cremeria Italiana deține nouă magazine proprii în România: șase în București (Băneasa Shopping Center, Mega Mall, Afi Palace Cotroceni, Strada Franceză- Centrul Vechi, Park Lake, Promenada Mall), unul în Timișoara, unul în Cluj și două sezoniere în Mamaia. Prima gelaterie a fost deschisă în capitală în anul 2015. Numărul angajaților a ajuns la 60 de persoane. 

La nivel internațional, Gioelia Cremeria Italiana numără 35 de gelaterii din care: 9 în România, 14 în Spania și 12 în Italia. Brandul inițial, Emilia Cremeria, provine din Italia și are la bază o experiență și o tradiție a proprietarilor de peste 30 de ani în domeniu. Ulterior, compania s-a extins și în alte țări și a devenit Gioelia Cremeria Italiana, încorporând lanțul distribuitorului spaniol de înghețată Giolatto. Cifra de afaceri pentru toate locațiile este estimată la aproximativ 20 de milioane de euro pentru 2019.

viewscnt
Afla mai multe despre
înghețată artizanală
emilia cremeria
gioelia cremeria italiana