MAMBricolaj - vânzări în creștere cu 45%. Retailerul pregătește extinderea

MAMBricolaj - vânzări în creștere cu 45%. Retailerul pregătește extinderea

Cristian Găvan, fondator MAMBricolaj

Profit.ro
Profit.ro
scris 18 mai 2021

MAMBricolaj, magazin de bricolaj, țintește o cifră de afaceri de 70,6 milioane lei pentru 2021, în creștere cu peste 70% față de anul 2020, pe fondul extinderii accelerate a rețelei de magazine. Principalele orașe vizate sunt București, Brașov și Iași. Pentru a finanța creșterea afacerii, compania intenționează să efectueze o operațiune de majorare de capital social prin aport în numerar în 2021. 

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

„Cu sprijinul investitorilor, ne dorim să accelerăm planurile de dezvoltare ale companiei prin majorarea de capital social cu aport în numerar aprobată în cadrul adunării anuale și prin capitalizarea profiturilor anterioare. În următoarele luni, avem în vedere creșterea vizibilității brand-ului MAMBricolaj prin desfășurarea de diferite activități, inclusiv prin promovarea și extinderea proiectului Școala de Mobilă” a declarat Cristian Găvan, fondator MAMBricolaj.

SURPRIZĂ Producătorul german Dr. Bock, furnizor al Hugo Boss, Marc O\'Polo, Raffaello, redeschide, cu un concept nou, în premieră, unul dintre cei mai mari producători de pantaloni din România, pe care l-a închis în pandemie CITEȘTE ȘI SURPRIZĂ Producătorul german Dr. Bock, furnizor al Hugo Boss, Marc O'Polo, Raffaello, redeschide, cu un concept nou, în premieră, unul dintre cei mai mari producători de pantaloni din România, pe care l-a închis în pandemie

Acționarii MAMBricolaj au aprobat, luna trecută, două operațiuni de majorare a capitalului social, una cu acțiuni gratuite și una cu aport în numerar. Prima operațiune efectuată va fi capitalizarea profiturilor în vederea distribuirii de acțiuni gratuite către acționari. Prin urmare, acționarii vor primi 4 acțiuni gratuite pentru fiecare acțiune deținută. Pentru a beneficia de acțiuni gratuite, acționarii trebuie să dețină acțiuni MAM la data de 23 august 2021.

În ceea ce privește majorarea cu aport în numerar, acționarii care au deținut la 12 mai 2021 titluri MAM, au primit la 17 mai drepturi de preferință MAMR01 prin intermediul cărora vor putea participa la operațiunea de majorare de capital. Drepturile vor fi tranzacționabile după depunerea și aprobarea prospectului de majorare de capital de către ASF.

Majorarea capitalului social are ca obiectiv finanțarea investițiilor planificate de companie.  MAMBricolaj analizează oportunitatea de a investi în spații din București, Brașov și Iași, zone în care există o piață în creștere de clienți interesați de produse de bricolaj. 

Sfârșitul istoriei, grăbit de pandemie. Gigantul britanic Debenhams și-a închis astăzi ultimul magazin și rămâne cu brandul doar în online. Peste 12.000 de angajați au fost concediați. Impact în România CITEȘTE ȘI Sfârșitul istoriei, grăbit de pandemie. Gigantul britanic Debenhams și-a închis astăzi ultimul magazin și rămâne cu brandul doar în online. Peste 12.000 de angajați au fost concediați. Impact în România

În funcție de nevoia de capital în următoarele luni, compania analizează distribuirea adițională pe parcursul anului 2021 a profitului nerepartizat din anii 2018 și 2019, în cuantum total de 2,1 milioane de lei. Distribuirea profitului rămas ar fi realizată sub formă de dividende în numerar sau sub formă de acțiuni gratuite. Propunerea în acest sens va fi făcută de acționarul majoritar în a doua jumătate a acestui an.

Rezultatele din primele trei luni ale anului 2021 reflectă tendința pozitivă a sectorului de bricolaj. În primul trimestru al anului, MAMBricolaj a înregistrat o creștere a vânzărilor în cadrul rețelei de magazine de peste 45%, comparativ cu aceeași perioadă a anului 2020. Creșterea este datorată atât unui număr mai mare de clienți, cât și creșterii numărului de tranzacții, cu peste 28% față̆ de primul trimestru al anului 2020. Valoarea bonului mediu per tranzacție a crescut, de asemenea, cu peste 13% față̆ de anul precedent.

Bayern Munchen, cel mai puternic brand de club de fotbal din lume CITEȘTE ȘI Bayern Munchen, cel mai puternic brand de club de fotbal din lume

În martie 2021, MAMBricolaj a deschis un nou magazin în București, pe strada Prelungirea Ghencea, în urma unei investiții de 1,65 milioane de euro. În prezent, compania operează trei unități în București, în sectoarele 2, 4 și 6.

MAMBricolaj este o companie listată pe piața AeRO a Bursei de Valori București începând cu ianuarie 2021. Compania are o capitalizare de piață de aproape 100 milioane de lei. În data de 17 mai 2021, acțiunile MAM erau tranzacționate la prețul de 56,5 lei per acțiune, o creștere cu 85% a prețului per acțiune față de prima zi de tranzacționare.

viewscnt
Afla mai multe despre
mambricolaj
mobila
magazine