Vânzările Carrefour în România au revenit pe creștere în perioada aprilie-iunie, după un declin înregistrat în primul trimestru al anului.
26 martie - Maraton Medika TV Inovație în estetică - cu sprijinul: Regina Maria
28 martie - Eveniment Profit.ro IMM (ediția a IV-a) - cu sprijinul: CEC Bank, Raiffeisen Bank, Porsche Finance Group Romania (Sharetoo - Abonamentul Auto), UniCredit Bank, Garanti BBVA și REI Grup
În trimestrul al doilea, retailerul francez a avut, pe piața locală, vânzări de 585 milioane de euro (inclusiv TVA), în creștere cu 8,4% în termeni comparabili față de perioada echivalentă din 2020. Incluzând impactul variației prețurilor la carburanți și efectele de calendar, vânzările au crescut cu 8,5%.
CITEȘTE ȘI Borusan Mannesmann pregătește o fabrică în România, investiție de 8 milioane dolari. Grupul turc, interesat să furnizeze țeavă de oțel pentru BRUAÎn acest context, vânzările Carrefour în România au însumat, în primul semestru, aproape 1,13 miliarde de euro euro, fiind în creștere anuală cu 3,2% în termeni comparabili. Incluzând variațiile prețurilor, avansul a fost de 2,3%.
Vânzările au revenit pe creștere după ce, în primele 3 luni din an, retailerul a raportat vânzări de 540 milioane de euro (TVA inclus) pe piața românească, în scădere cu 1,8% în termeni comparabili față de același interval din 2020. Incluzând impactul variației prețurilor la carburanți și efectele de calendar, vânzările au coborât cu 3,7%
În România, rețeaua Carrefour cuprinde 353 de magazine, inclusiv 41 hipermarketuri și 190 supermarketuri.